Zpět na článek

Diskuze: Expertiáda se Samsungem - vyhodnocení

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Honza23
Honza23
Level Level
22. 12. 2010 09:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak se dneska ráno vzbudím, podívám se na na světhardware a najednou tam čtu své jméno.Nějdříve takovej nevěřícnej šok, jelikož jsem nikdy nic nevyhrál.
Opravdu mám neuvěřitelnou radost.
Děkuji Ti generátore. :-)

harley8
harley8
Level Level
22. 12. 2010 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Honza23 Gratuluji...

Valda
Valda
Level Level
22. 12. 2010 07:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně si teda pod funkcí otočný monitor u Samsungu představím monitor s "PIVOT" stojanem (tzn. otočný na výšku o 90 stupňů - podle horizontální osy kolmé k ploše displeje)

Tento monitor podle mě "otočný" není. Nakláněcí ano.

Valda
Valda
Level Level
22. 12. 2010 08:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valda V možnostech ovšem bylo: "Monitor naklápět a také otáčet do stran"

bucekg
bucekg
Level Level
24. 12. 2010 22:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valda TAK JE NATÁČECÍ NÉ OTOČNÝ NATOČÍ SE ASI O 30-40 st.JINAK JE FAKT PĚNÝ AKORÁT SE MI NATIVNÍ ZOBRAZENÍ 1920 x 1080
NEVEJDE NA PLOCHU OKNO JE VĚTŠÍ NEŽ PLOCHA MONITORU MUSÍM TO MÍT NASTAVENÝ NA MENŠÍ ROZLIŠENÍ.NEVÍTE KDE DĚLÁM CHYBU?

SashaCZ
SashaCZ
Level Level
26. 12. 2010 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valda To se mi teď stalo u PC s grafickou kartou Nvidia 460 (asi GT) na Win 7.
Poprvé připojené přes HDMI, Pak DVI redukce na HDMI. Vždy se na plochu nevešly ikony, které bylí uplně vlevo a spodní lišta. Ovladače z CD ani z webu nepomohli.
Pak jsem minitor připojil přes analog a při windows update mu nabídlo ovladač k monitoru (analog). Po stažení vše OK a po zapojení přes HDMI najednou obraz taky OK.
Prostě ne, ne a ne, a najednou jo.

bucekg
bucekg
Level Level
26. 12. 2010 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Valda Já to zkoumal a musí se to nastavit v menu monitoru jde tam i posouvat obrazem aby jsi si vystředil obraz na ploše po tomto vystředění mi to povolilo nativní zobrazení .Jinak je to paráda ještě musím naštudovat všechny ty funkce co to má akorát je asi blbý to že konektor na sluchátka je vzadu

Majklicek
Majklicek
Level Level
26. 11. 2010 00:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.pcmonitors.org/wp-content/uploads/2010/10/FX2490HD-swivel.jpg ..ani na oficialnich strankach nemusí být všechny informace..navíc naklanění je mnohem důležitější něž otáčení :)

SashaCZ
SashaCZ
Level Level
26. 11. 2010 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majklicek Já neříkám, že je to víc nebo míň důležitě. Ani v manuálu o tom není ani zmínka.

Pokud bych měl monitor doma a VĚDĚL, že je otočný (a budu to chtít např. někomu dokázat), budu hledat mnohem dýl.

Prostě pokud hledám nějaké údaje a pořád nacházím, tvrzení "A", a netuším, že je špatné, nebudu přece hledat tak dlouho, dokud nenajdu důkaz, který to vyvrací?

majkl 11
majkl 11
Level Level
26. 11. 2010 06:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majklicek Jo jo když ho budu mít doma taky budu dělat machry to ho otočím i kdyby nebyl otačecí. :)

Majklicek
Majklicek
Level Level
26. 11. 2010 07:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majkl 11 Sasha - jenže hledat je základ úspěchu :) Je jen vaše hloupost že jste si to nenašli detailněji..

SashaCZ
SashaCZ
Level Level
26. 11. 2010 07:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majkl 11 Znova se opakuji.
Jak dlouho mám hledat, když se všude tvrdí, že monitor otáčecí není.
Jak se dozvíte, jaké má rozlišení? Na 10 webech, včetně oficiálního vám budou tvrdit, že 1680x1050. Budete hledat dále? Až jich prohlédnete 100, uvěříte?

Nebo jaký počet webů je dostatečný, abyste uvěřil.

bucekg
bucekg
Level Level
21. 12. 2010 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majkl 11 Je pravda že informace uváděné na různých webech jsou kolikrát rozdílné a člověk musí informace hledat a kontrolovat jako blázen.Někdy je to fuška nař.toto otáčení. koupil jsem ho synovy k vánoců, ale je fakt že jsem jen omrkl stav zboží po doručení, ale funkčnost ještě né.Už se ale těším jak bude ukazovat a jaký bude při hraní her.Bucekg

Majklicek
Majklicek
Level Level
25. 11. 2010 18:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Našel jsem si na netu obrazky.. a monitor byl i otočeny.. stačí googlit pánové a dámy--

SashaCZ
SashaCZ
Level Level
25. 11. 2010 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Majklicek Ach jo.
1. Oficiální údaje jsou oficiální údaje. Těm věřím, řekněme, z 95 procent.
2. Neoficiální údaje hlásí to samé...
3. Googlit a googlit... www.google.cz obrázky "FX2490HD" desítky až stovky fotek, ale na žádné není vidět, že by byl monitor otočný. Prostě je monitor vyfocen z čelního pohledu, nebo ze šikmého, ale není na nich vidět, že by byl někdy otočen. A naopak nakloněný monitor tam vidět je.

P.S. Jak byste hledal odpověď na otázku, jaké má rozlišení?
Věřil byste oficiálním informacím, nebo byste na nějaké fotce počítal pixely?

majkl 11
majkl 11
Level Level
18. 11. 2010 10:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale nemyslí si snad tady někdo, že kuli každé soutěži sednu do auta a pojedu třeba 50km, abych našel vhodný výrobek a zkoušel všechny možné varianty co ten konkrétní výrobek umí.V dnešní době internetu a když to není ani na stránkách výrobce tak je to asi dost zavádějící otázka né.

SashaCZ
SashaCZ
Level Level
18. 11. 2010 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majkl 11 Přesně tak...

Whill
Whill
Level Level
22. 11. 2010 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@majkl 11 Opravdu me bavi, jak se tady kvuli takovemu nesmyslu tolik lidi rozciluje, pastuji sem kupu odkazu a kdesi cosi. Take jsem nenasel na netu zminku o otaceni, presto jsem tu otazku zodpovedel spravne. Proc? Protoze se staci podivat na libovolnou fotku stojanu a je z ni na prvni pohled jasne, ze se s tim da otacet. Hadam, ze hlavu nemame jen proto, aby nam neprselo do krku.

Peta Tomik
Peta Tomik
Level Level
22. 11. 2010 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Whill To Whill:

Tak s takovým názorem běž do 3,14-če.

Mám na stole iMac, a přesto, že s ním můžu na stole otáčet o libovolný úhel, tak ve skutečnosti není otáčivý.

http://www.apple.com/imac/design.html

Kdyby ta fotka Samsungu byla 100%-ně vypovídající, tak tu neřešíme takovou ho-vadinu.

SashaCZ
SashaCZ
Level Level
23. 11. 2010 05:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Whill A poznal jste podle fotky u předchozích otázek toto:
Co umožňuje PIP?
K čemu jde využít USB?
Jak funguje technologie Magic Angle?
Jaké monitory mají podsvícení LED?
A opravdu je na fotce vidět, jak se monitor otáčí? On je to animovaný GIF?

majkl 11
majkl 11
Level Level
17. 11. 2010 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprosto souhlasím s předchozími reakcemi na zaslaní špatné odpovědi nikde není jediná zmínka o otočném monitoru.

Jurek204
Jurek204
Level Level
17. 11. 2010 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Staci zvednout zadek a prohlidnout si ho v obchode. :-) A nemusite slozite hledat. Tato vlastnost se da overit velice snadno.

SashaCZ
SashaCZ
Level Level
17. 11. 2010 11:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurek204 Ano, takže když půjdu kupovat třeba LCD TV, tak nemá cenu hledat nějaké vlastnosti na internetu, ale mám zajít do obchodu a všechno si porovnat až tam?
Ukažte mi obchod, kde budou mít skoro všechny modely TV. Např tolik, kolik jich můžu najít na heureka.cz.
Obdobně mobily: Který obchod mi ukáže tolik mobilů, kolik je v katalogu mobilmania.cz?

Anthrax
Anthrax
Level Level
17. 11. 2010 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurek204 Potom mi vysvětlete, co tak zkušený a praktický člověk jako vy, pohledává na těchto www, či www obecně? Vždyt vše co zde i jinde píšou si můžete ověřit a vyzkoušet v obchodě, na výstavě či doma ("LOL").

Uvědomělejší jedinec chápe rozpor mezi prezentací produktu samotným výrobcem na vlastních stránkách samsung.cz a skutečností, jelikož v době, kdy vládne elektronický obchod a online prezentování čehokoliv obecně, je to poměrně slušná "bota".

Jurek204
Jurek204
Level Level
18. 11. 2010 10:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anthrax Souhlasim, ze je nepochopitelne, ze tato informace chybi v marketingovych materialech.
Jinak z vlastni(negativni) zkusenosti radim, ze je dobre si omrknout to chci koupit a nespolehat jen na prezentovane udaje. Uz jsem se taky parkrat takhle spalil. Jasne chapu, ze ne vzdy je to mozne. Nicmene tenhle vyrobek neni az takova rarita.

Peta Tomik
Peta Tomik
Level Level
17. 11. 2010 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jurek204 To Jurek204:

Když už jste byl v tom obchodě, tak by Vás neubylo, kdybyste sem napsal, o kolik stupňů se dá ten monitor otočit.

Anebo mi tím chcete naznačit, že ani v obchodě nevěděli, o kolik stupňů se dá otáčet? :-)

A neříkejte, že se to nedá přesně určit, protože náklon je v dokumentaci uveden docela hodně přesně [-1° ~ 21° (±1°)].

Jurek204
Jurek204
Level Level
18. 11. 2010 09:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peta Tomik Neni to skodolibost. Proste prohlizel jsem si ho drive nez jsem cetl tuto dikuzi, takze mne nenapadlo overit si o kolik stupnu se da otocit. Jen potvrzuji ze to jde. Uvazuji o jeho koupi, tak jsem ho chtel videt "in natura". Ale myslim, ze i kdybych se zeptal toho prodejce o kolik stupnu se to otaci tak mi to nerekne. Nemam moc valne mineni o prodejcich v ruznych elektromarketech, zpravidla vim o vyrobku vic nez oni. Mozna se tam dnes po praci zastavim a zkusim to zjistit.

Jurek204
Jurek204
Level Level
18. 11. 2010 19:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Peta Tomik Tak, jsem se tam byl na to znovu mrknout. Pochopitelne prodejce krci rameny a rekne, tak se podivejte... Takze jsem to vyzkousel otocit doleva a doprava - pripada mne to, ze to bude tak cca 45 stupnu na kazdou stranu.

SashaCZ
SashaCZ
Level Level
15. 11. 2010 06:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dobrý den.
Ohledně 5. otázky...

Co umožňuje stojan monitoru Samsung SyncMaster FX2490HD?
odpověděl jsem: Monitor pouze naklápět

Mám ji jako špatnou. Přitom jsem nikde nenašel zmínku o tom, že by tento monitor byl také otočný.

Peta Tomik
Peta Tomik
Level Level
15. 11. 2010 20:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SashaCZ Mně by to také zajímalo, odkud jste vycucali, že je monitor aj otočný. V tom případě bych rád věděl, o kolik stupňů je otočný, jestli 360° nebo 720° nebo dokonce 3.600°.

Já to nenašel ani tady:
http://www.samsung.com/cz/consumer/monitors-peripherals-printers/monitor/lcd-with-tv-tuner/LS24F9DSM/EN/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

ani tady:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201008/20100819192640375/BN59-01118A-00Cze.pdf

ani tady:
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201008/20100819192640375/BN59-01118A-00Eng.pdf

Anthrax
Anthrax
Level Level
17. 11. 2010 00:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SashaCZ na stránkách samsungu jsem k tomuto modelu našel ve specifikacích položku: "STAND: naklápěcí"

nic o otáčení tam nebylo.

Anthrax
Anthrax
Level Level
17. 11. 2010 00:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anthrax odkaz: http://www.samsung.com/cz/consumer/monitors-peripherals-printers/monitor/lcd-with-tv-tuner/LS24F9DSM/EN/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

HyanekP
HyanekP
Level Level
17. 11. 2010 11:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anthrax S tím naprosto souhlasím. Taky mě zarazilo když mi došlo vyhodnocení jako špatná odpověď.

Reklama
Reklama