Galerie 2
Firefox pokořil hranici 10% podílu na trhu
Aktualita Ostatní Software Mozilla

Firefox pokořil hranici 10% podílu na trhu

Marek Štelčík

1

Více než jeden z deseti surfařů na internetu používá v této době prohlížeč Firefox. To tvrdí jistá holandská firma, která se na tento výzkum zaměřila. Testování se provádělo pomocí JavaScriptu, který zaznamenával druh prohlížeče. Ačkoliv se nejedná o oficiální zprávu vydanou tvůrci Firefoxu, tak se ji dá zřejmě věřit, neboť je poskytována mnoha spolehlivými servery. Od dubna tohoto roku zvýšil Firefox svůj podíl na trhu o 2,82% na celkových 11,51%, na druhou stranu IE klesl o 1,18% na výsledných 85,5%. Největší přízně se Firefox těší v Severní Americe, kde má 14,07% podíl v USA a 16,98% v Kanadě, zatímco ve Velké Británii je zastoupení jen 4,94%. Zároveň byla nedávno vypuštěna verze 1.5RC1, která je jen krůček od finální 1,5. Pokud bude úspěšně otestována, tak nic nebrání příchodu 1,5. Uvidíme, jak tato situace zahýbe s podílem na trhu. Zdroje: www.anandtech.com, www.theregister.co.uk

Reklama

Více než jeden z deseti surfařů na internetu používá v této době prohlížeč Firefox. To tvrdí jistá holandská firma, která se na tento výzkum zaměřila. Testování se provádělo pomocí JavaScriptu, který zaznamenával druh prohlížeče. Ačkoliv se nejedná o oficiální zprávu vydanou tvůrci Firefoxu, tak se ji dá zřejmě věřit, neboť je poskytována mnoha spolehlivými servery. Od dubna tohoto roku zvýšil Firefox svůj podíl na trhu o 2,82% na celkových 11,51%, na druhou stranu IE klesl o 1,18% na výsledných 85,5%.

Firefox pokořil hranici 10% podílu na trhu

Největší přízně se Firefox těší v Severní Americe, kde má 14,07% podíl v USA a 16,98% v Kanadě, zatímco ve Velké Británii je zastoupení jen 4,94%. Zároveň byla nedávno vypuštěna verze 1.5RC1, která je jen krůček od finální 1,5. Pokud bude úspěšně otestována, tak nic nebrání příchodu 1,5. Uvidíme, jak tato situace zahýbe s podílem na trhu.

Zdroje:

www.anandtech.com, www.theregister.co.uk


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama