Galerie 2
Fujitsu dává na své Lifebook notebooky záruku 3 roky a opravu u zákazníka
Aktualita Ostatní Mobilní zařízení Notebooky Fujitsu Siemens

Fujitsu dává na své Lifebook notebooky záruku 3 roky a opravu u zákazníka

Marek Štelčík

1

Společnost Fujitsu Siemens Computers včera oznámila, že s platností od prvního května tohoto roku rozšiřuje servisní podporu u notebookové řady Lifebook. Od května se tak stávající tříletá záruka na tuto modelovou řadu na území České republiky rozšířila o další benefit. Veškeré opravy notebooků budou nyní prováděny u zákazníka, a to s ukončením opravy následující pracovní den od nahlášení závady. Podmínkou platnosti této záruky je pouze registrace na stránce www.zatorucim.cz, kde lze nalézt detailní informace. Notebooky LIFEBOOK Fujitsu Siemens Computers mají standardně tříletou záruku platnou po celém světě. Tímto krokem chce společnost podpořit především profesionální uživatele těchto notebooků, pro které každé zdržení spojené s opravou představuje velkou ztrátu, uvedl Jiří Charbuský, manažer servisu a technické podpory Fujitsu Siemens Computers pro Českou republiku. Dle mě se jedná o poměrně zajímavý krok a doufám, že budou následovat i další společnosti a další

Reklama

Společnost Fujitsu Siemens Computers včera oznámila, že s platností od prvního května tohoto roku rozšiřuje servisní podporu u notebookové řady Lifebook. Od května se tak stávající tříletá záruka na tuto modelovou řadu na území České republiky rozšířila o další benefit. Veškeré opravy notebooků budou nyní prováděny u zákazníka, a to s ukončením opravy následující pracovní den od nahlášení závady. Podmínkou platnosti této záruky je pouze registrace na stránce www.zatorucim.cz, kde lze nalézt detailní informace. Notebooky LIFEBOOK Fujitsu Siemens Computers mají standardně tříletou záruku platnou po celém světě.

Fujitsu dává na své Lifebook notebooky záruku 3 roky a opravu u zákazníka

Tímto krokem chce společnost podpořit především profesionální uživatele těchto notebooků, pro které každé zdržení spojené s opravou představuje velkou ztrátu, uvedl Jiří Charbuský, manažer servisu a technické podpory Fujitsu Siemens Computers pro Českou republiku. Dle mě se jedná o poměrně zajímavý krok a doufám, že budou následovat i další společnosti a další modelové řady. Jaký názor máte na novou službu Vy?

Zdroj:

Fujitsu


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama