Zpět na článek

Diskuze: Futuremark si chystá moderní VRMark Cyan Room pro DX12

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

danno
danno
Level Level
16. 11. 2017 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vidim v tom, ze na rozdiel od hier sa snazia o co najnarocnejsiu scenu a dosahuju toho zvacsa zbytocne prehnane detailnymi modelmi a preplacanostou shaderov a inych postprocess efektov. Hry v realnych enginoch sa naopak snazia o co najefektivnejsi pomer medzi vizualom a narocnostou, za cenu toho, ze co oko nevidi to srdce neboli. Vysledkom je, ze ked pozeram na scenu napr. z TimeSpy, vravim si, ze krajsie vyzera kdejaka AAA hra, ktora mi navyse bezi plynule a nie 18 fps.

Reklama
Reklama