Galerie 2
Hráči počítačových her přestávají kupovat karty od Creative
Aktualita Ostatní Audio Creative Realtek

Hráči počítačových her přestávají kupovat karty od Creative

Jan Vítek

Jan Vítek

9

Společnost Creative Technology i přes své minulé mohutné propagační kampaně EAX technologie ztrácí pozici na trhu s audio řešeními, alespoň podle výzkumu společnosti Valve Software. Ta použila data z populárního Steamu, z nichž vyplynulo, že nejpopulárnějším audio řešením je Realtek AC'97 s 26,28%, ale ani ostatní integrované kodeky si nestojí špatně - SoundMax má 9,5% a C-Media 7,69%. Creative Labs dosahuje celkového podílu 14,53% a nejpopulárnější karta od této firmy - Audigy 2 ZS - se na tomto čísle podílí svými 3,26%. Nejnovější zvukovou kartu od Creative, SoundBlaster X-Fi, používá celkem 2,54% z celkových 847 tisíců respondentů. Jedním z důvodů, proč karty Creative už dnes tolik netáhnou, je fakt, že zdaleka ne všichni herní vývojáři používají veškerých možností nových zvukových technologií a také spousta hráčů se spokojí s jednoduchým zvukovým přednesem. Navíc se Creative již tolik nezabývá propagačními akcemi a masovou reklamou. Zdroj: X-Bit Labs

Reklama

Společnost Creative Technology i přes své minulé mohutné propagační kampaně EAX technologie ztrácí pozici na trhu s audio řešeními, alespoň podle výzkumu společnosti Valve Software. Ta použila data z populárního Steamu, z nichž vyplynulo, že nejpopulárnějším audio řešením je Realtek AC'97 s 26,28%, ale ani ostatní integrované kodeky si nestojí špatně - SoundMax má 9,5% a C-Media 7,69%.

Hráči počítačových her přestávají kupovat karty od Creative

Creative Labs dosahuje celkového podílu 14,53% a nejpopulárnější karta od této firmy - Audigy 2 ZS - se na tomto čísle podílí svými 3,26%. Nejnovější zvukovou kartu od Creative, SoundBlaster X-Fi, používá celkem 2,54% z celkových 847 tisíců respondentů. Jedním z důvodů, proč karty Creative už dnes tolik netáhnou, je fakt, že zdaleka ne všichni herní vývojáři používají veškerých možností nových zvukových technologií a také spousta hráčů se spokojí s jednoduchým zvukovým přednesem. Navíc se Creative již tolik nezabývá propagačními akcemi a masovou reklamou.

Zdroj:

X-Bit Labs


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama