Zpět na článek

Diskuze: Integrované grafické jádro chipsetu Intel 965G bude podporovat Shader Model 3.0

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

fantomas.69
fantomas.69
Level Level
25. 2. 2006 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzhledem k tomu, že současná integrovaná řešení od ATi i nVidie jsou mnohem schopnější, než GMA od Intelu, tak bych vážně čekal od tohoto nového čipu, že je minimálně dotáhne a s největší pravděpodobnéstí spíše o něco málo předčí (což naznačuje například podpora SM 3.0 - přestože surový výkon bude samozřejmě natolik nízký, že to v praxi nebude možné u nových her nejspíše ani využívat. Problémy jsou u intelovských integrovaných grafik známé, ale prostě si nedokážu představit, že ve světle současné konkurence by Intel vypustil polotovar.

AndrewJ
AndrewJ
Level Level
25. 2. 2006 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fantomas.69 mno 6150 dělá v 3dMarku05 s lepším procesorem než mám já 599 bodů a moje gma 900 dělá 530bodů a to je ještě gma 950, takže bych neřekl, že atixpress200, a nv6150 jsou mnohem schopnější

fantomas.69
fantomas.69
Level Level
25. 2. 2006 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to jsem tedy zvědav, jak to dopadne. Pokud by se tato čipová sada nepotýkala s nějakými problémy, měla by oproti své konkurenci v oblasti integrovaných řešení po výkonnostní i technologické stránce (co se grafických funkcí týče) jasně navrch. Frekvence nijak závratné nejspíše nebudou (kvůli teplotě čipu). Je nějaký bližší termín, kdy to má být uvedeno?

Reklama
Reklama