Intel demonstroval grafické řešení Larrabee v akci, což se událo na tradičním Intel Developer Forum a zájemci mohli vidět v běhu raytracovanou hru Enemy Territory: Quake Wars. Demo však nebylo interaktivní, takže se pak výkon Larrabee jen těžko posuzuje a Intel navíc nijak neupřesnil, kdy začne příslušná GPU integrovaná do CPU dodávat na trh. Firma chtěla předvést především flexibilitu Larrabee a zmínila se, že jde o ranou verzi spolupracující s procesory Intel Gulftown. Výhodou Larrabee má být celkově programovatelná renderovací pipeline, což není možné ani na nejnovějších GPU kompatibilních s DirectX 11. To právě dovoluje efektivní využití techniky raytracing, ale to samé jej omezuje z hlediska softwarové podpory. První verze Larrabee se předběžně očekává v první polovině příštího roku a pak se má uvést další verze v roce 2011 a nakonec je v plánech integrace tohoto GPU do procesorů Haswell v roce 2012. Zdroj: X-bit labs
Intel demonstroval grafické řešení Larrabee v akci, což se událo na tradičním Intel Developer Forum a zájemci mohli vidět v běhu raytracovanou hru Enemy Territory: Quake Wars. Demo však nebylo interaktivní, takže se pak výkon Larrabee jen těžko posuzuje a Intel navíc nijak neupřesnil, kdy začne příslušná GPU integrovaná do CPU dodávat na trh.
Firma chtěla předvést především flexibilitu Larrabee a zmínila se, že jde o ranou verzi spolupracující s procesory Intel Gulftown. Výhodou Larrabee má být celkově programovatelná renderovací pipeline, což není možné ani na nejnovějších GPU kompatibilních s DirectX 11. To právě dovoluje efektivní využití techniky raytracing, ale to samé jej omezuje z hlediska softwarové podpory.
První verze Larrabee se předběžně očekává v první polovině příštího roku a pak se má uvést další verze v roce 2011 a nakonec je v plánech integrace tohoto GPU do procesorů Haswell v roce 2012.
Zdroj: