Khronos Group tento týden připravila novou verzi svého API Open GL pro 2D i 3D grafiku, čímž vyvolala celkem slušný humbuk. Nová verze má totiž přinést vylepšení z oblasti výkonu, obrazové kvality, urychleného zpracování geometrie a snazšího portování aplikací pro Direct3D. OpenGL 3.2 má již základnu na 150 milionů kompatibilních GPU a dle prezidenta Khronosu má plně využít jejich možnosti. Na příchod nového API již také zareagovala společnost NVIDIA a připravila si příslušné ovladače a na vývoji se podílela také společnost AMD, takže ta jistě nebude pozadu. Zdroj: TZ Khronos Group
Khronos Group tento týden připravila novou verzi svého API Open GL pro 2D i 3D grafiku, čímž vyvolala celkem slušný humbuk. Nová verze má totiž přinést vylepšení z oblasti výkonu, obrazové kvality, urychleného zpracování geometrie a snazšího portování aplikací pro Direct3D.
OpenGL 3.2 má již základnu na 150 milionů kompatibilních GPU a dle prezidenta Khronosu má plně využít jejich možnosti. Na příchod nového API již také zareagovala společnost NVIDIA a připravila si příslušné ovladače a na vývoji se podílela také společnost AMD, takže ta jistě nebude pozadu.
Zdroj: TZ