Galerie 2
Lenovo prezentovalo své obměněné logo
Aktualita Ostatní Lenovo

Lenovo prezentovalo své obměněné logo

Jan Vítek

Jan Vítek

1

Společnost Lenovo se nedávno nezapomněla pochlubit, že v posledních kvartálech zažívá stabilní růst, který hodlá posílit novým komunikačním konceptem nazvaným „For Those Who Do“. Mluví také o nové korporátní identitě, jež má zastřešit její hlavní produktové řady mobilních počítačů ThinkPad a IdeaPad. Dále nám zpráva předkládá obvyklé marketingové řeči o nástrojích k uskutečnění nejsmělejších myšlenek a nápadů, o cestě za sny a také o ambicích. Pro nás je ale důležité to, abychom se nelekli, až na nás vedle klasického provedení samotného nápisu Lenovo vyskočí také písmena v červeném poli, která mají vypovídat o tom, že počítače této firmy jsou určeny pro uživatele, kteří skutečně něco dělají. A také se můžeme těšit, že na začátku září začne česká města objíždět Lenovo truck (pokud ho někdo nevykrade jako prezentační truck firmy HP). Ten zájemcům předvede kompletní portfolio produktů včetně horkých novinek. Začne se 6.9.2011 v Ostravě a pokračovat

Reklama

Společnost Lenovo se nedávno

nezapomněla pochlubit

, že v posledních kvartálech zažívá stabilní růst, který hodlá posílit novým komunikačním konceptem nazvaným „For Those Who Do“. Mluví také o nové korporátní identitě, jež má zastřešit její hlavní produktové řady mobilních počítačů ThinkPad a IdeaPad.

Lenovo prezentovalo své obměněné logo

Dále nám zpráva předkládá obvyklé marketingové řeči o nástrojích k uskutečnění nejsmělejších myšlenek a nápadů, o cestě za sny a také o ambicích. Pro nás je ale důležité to, abychom se nelekli, až na nás vedle klasického provedení samotného nápisu Lenovo vyskočí také písmena v červeném poli, která mají vypovídat o tom, že počítače této firmy jsou určeny pro uživatele, kteří skutečně něco dělají.

A také se můžeme těšit, že na začátku září začne česká města objíždět Lenovo truck (pokud ho někdo nevykrade jako prezentační truck firmy HP). Ten zájemcům předvede kompletní portfolio produktů včetně horkých novinek. Začne se 6.9.2011 v Ostravě a pokračovat se bude do Prahy, Olomouce a Brna (zda v tomto pořadí, to zpráva neuvádí).

Zdroj: TZ

Lenovo


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama