Galerie 2
LG Electronics a iniciativa "Život je fajn, když je zelený"
Aktualita Ostatní LG

LG Electronics a iniciativa "Život je fajn, když je zelený"

Jan Vítek

Jan Vítek

8

Není pochyb o tom, že snaha výrobců zaujmout ekologicky smýšlející část obyvatelstva neustále nabývá na síle, i když řada z nich to jistě myslí i upřímně. Společnost LG Electronics v tomto ohledu přidává na tempu a ohlašuje iniciativu s názvem "Život je fajn, když je zelený", jenž vychází z předchozího "Life's good", tedy pouze "Život je fajn". Nová iniciativa si klade za úkol zajistit globální program udržitelného rozvoje a jak vysvětluje Dr. Woo Paik (CEO, LG Electronics): "S iniciativou ´Život je fajn, když je zelený´ se soustředíme na environmentální řešení, vývoj eko-designu a na výrobu eko-produktů, které pomohou vytvořit bezpečnější a čistší svět. Angažujeme se za ekologickou odpovědnost při provozu a za vytváření produktů, které nejen zlepšují život zákazníků, ale také podporují jejich ekologicky odpovědný životní styl." Eko-design se dotýká snižování negativních dopadů na vývoj, výrobu a oběh produktů pomocí zvýšení efektivity zdrojů, recyklace a omeze

Reklama

Není pochyb o tom, že snaha výrobců zaujmout ekologicky smýšlející část obyvatelstva neustále nabývá na síle, i když řada z nich to jistě myslí i upřímně. Společnost LG Electronics v tomto ohledu přidává na tempu a ohlašuje iniciativu s názvem "Život je fajn, když je zelený", jenž vychází z předchozího "Life's good", tedy pouze "Život je fajn".

LG Electronics a iniciativa "Život je fajn, když je zelený"

Nová iniciativa si klade za úkol zajistit globální program udržitelného rozvoje a jak vysvětluje Dr. Woo Paik (CEO, LG Electronics):

"S iniciativou ´Život je fajn, když je zelený´ se soustředíme na environmentální řešení, vývoj eko-designu a na výrobu eko-produktů, které pomohou vytvořit bezpečnější a čistší svět. Angažujeme se za ekologickou odpovědnost při provozu a za vytváření produktů, které nejen zlepšují život zákazníků, ale také podporují jejich ekologicky odpovědný životní styl."

Eko-design se dotýká snižování negativních dopadů na vývoj, výrobu a oběh produktů pomocí zvýšení efektivity zdrojů, recyklace a omezení používání nebezpečných materiálů. Vznikají tak zmíněné eko-produkty, pro něž se připravují také nové programy pro recyklaci.

Na CES 2009 se dále představí několik zelených plánů pod společným označením "Život je zelený 2020" a ty mají zajistit snižování emisí skleníkových plynů jak při výrobním procesu, tak během životního cyklu produktů. V případě výrobního procesu si LG stanovilo cíl do roku 2020, aby snížilo emise těchto plynů o 150 000 tun ročně. V případě produktů a jejich životního cyklu to je 30 megatun do roku 2020.

Dále již jen heslovitě uvedeme další programy a plány: eko-dodavatelská síť, environmentální bezpečnost a komunikace, HD televizory LG a jejich plán získání Energy Star 3.0 v tomto roce, vyspělé úspory energie u produktů a LG Skycharger jako stanice pro ekologické nabíjení mobilních telefonů pomocí větrné a solární energie. Více se dozvíte po kliknutí na zdroj aktuality.

Zdroj: TZ

LG Electronics


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama