Galerie 2
Matsushita Electric mění oficiální název na Panasonic Corporation
Aktualita Ostatní Panasonic

Matsushita Electric mění oficiální název na Panasonic Corporation

Marek Štelčík

Společnost Matsushita Electric Industrial od října oficiálně mění svůj název a stává se Panasonic Corporation. V důsledku toho se mění i zkratka společnosti na newyorské burze, a to z MC na PC. Změna se týká i několika dceřiných společností, které používaly názvy Matsushita nebo National. Zároveň začala společnost Panasonic pracovat na změně japonské značky National, která by se měla přejmenovat na Panasonic do konce března 2010. Společnost byla založena v roce 1918 jako Matsushita Electric Housewares Manufacturing Works. Dlouhou dobu společnost používala jak značky National, tak Panasonic a v roce 2003 dospěla k rozhodnutí prosazovat značku Panasonic jako jedinou globální značku se sloganem „Panasonic ideas for life“. Změna jména společnosti a sjednocení jmen Matsushita, National a Panasonic má přispět především k posílení jediné značky a budování její hodnoty. Přesné změny jmen jednotlivých dceřiných firem jsou k nalezení na stránkách společnosti. Zdroj: Panasonic

Reklama

Společnost Matsushita Electric Industrial od října oficiálně mění svůj název a stává se Panasonic Corporation. V důsledku toho se mění i zkratka společnosti na newyorské burze, a to z MC na PC. Změna se týká i několika dceřiných společností, které používaly názvy Matsushita nebo National. Zároveň začala společnost Panasonic pracovat na změně japonské značky National, která by se měla přejmenovat na Panasonic do konce března 2010. Společnost byla založena v roce 1918 jako Matsushita Electric Housewares Manufacturing Works.

Matsushita Electric mění oficiální název na Panasonic Corporation

Dlouhou dobu společnost používala jak značky National, tak Panasonic a v roce 2003 dospěla k rozhodnutí prosazovat značku Panasonic jako jedinou globální značku se sloganem „Panasonic ideas for life“. Změna jména společnosti a sjednocení jmen Matsushita, National a Panasonic má přispět především k posílení jediné značky a budování její hodnoty. Přesné změny jmen jednotlivých dceřiných firem jsou k nalezení na stránkách společnosti.

Zdroj:

Panasonic


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama