Galerie 2
Microsoft touží po sjednoceném Vista designu nových PC
Aktualita Ostatní Počítače Desktopy Microsoft

Microsoft touží po sjednoceném Vista designu nových PC

Jan Vítek

Jan Vítek

6

Microsoft si již také uvědomil, že design prodává a chce vnutit PC průmyslu celosvětový face-lift. Výrobcům osobních počítačů byl poslán booklet, jenž informuje o výsledku rok a půl trvající snahy dvaceti designérů Microsoftu, z nějž vyšel návrh pro sjednocený design počítačů určených pro Microsoft Vista. Apel Microsoftu obsahuje například doporučené barvy - Obsidiánová čerň a průsvitná bílá připomínající led, nebo i tvary nových skříní. Celé se to zdá být až příliš odvážný návrh a bude velmi zajímavé sledovat reakce firem Dell, HP, IBM Lenovo a dalších velkovýrobců osobních počítačů, kteří si sami navrhují i design. Síla lobbingu Microsoftu je jistě nemalá a stejně tak touha míti na trhu operační systém ladící se vzhledem počítačů, jako to má již dlouho Apple. Jenže neméně velký bude odpor oněch společností, vždyť vzhled jejich výrobků je součástí firemní strategie a žádný z nich asi jen tak neuposlechne jen proto, aby se uvedení OS Vista ještě více zvid

Reklama

Microsoft si již také uvědomil, že design prodává a chce vnutit PC průmyslu celosvětový face-lift. Výrobcům osobních počítačů byl poslán booklet, jenž informuje o výsledku rok a půl trvající snahy dvaceti designérů Microsoftu, z nějž vyšel návrh pro sjednocený design počítačů určených pro Microsoft Vista.

Microsoft touží po sjednoceném Vista designu nových PC

Apel Microsoftu obsahuje například doporučené barvy - Obsidiánová čerň a průsvitná bílá připomínající led, nebo i tvary nových skříní. Celé se to zdá být až příliš odvážný návrh a bude velmi zajímavé sledovat reakce firem Dell, HP, IBM Lenovo a dalších velkovýrobců osobních počítačů, kteří si sami navrhují i design. Síla lobbingu Microsoftu je jistě nemalá a stejně tak touha míti na trhu operační systém ladící se vzhledem počítačů, jako to má již dlouho Apple. Jenže neméně velký bude odpor oněch společností, vždyť vzhled jejich výrobků je součástí firemní strategie a žádný z nich asi jen tak neuposlechne jen proto, aby se uvedení OS Vista ještě více zviditelnilo.

Zdroj:

Businessweek


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama