Po vpádu do mobilních komunikací se Intel snaží uvést svou značku i v oblasti "MP3 zábavy", tedy v digitálních přenosných přehrávačích. V dnešní době, kdy jsou již nabídky na trh velmi vyrovnané a firmy mají více méně rozdělená svá odbytiště, bude takovýto průnik velmi náročný (nejen finančně). Ovšem Intel nehodlá vstoupit do nové oblasti jen tak, bezhlavě. Pro jeho správnou volbu hovoří především následující dvě záležitosti. Předně, expanze do nové oblasti trhu se zavedenou značkou, kterou již zákazníci znají. Další záležitostí jsou komponenty, které se i v současné době používají v digital-audio oblasti. Intel by eventuelně mohl nabídnout "náhradní" komponenty ze své produkce. Přičemž jeho síla spočívá ve výrobě flash pamětí (v digitálních audio přístrojích se používají pro ukládání dat) a dále také v čipech používaných USB zařízeními. Nyní již vše záleží na tom, jak tuto iniciativu přijmou ostatní výrobci a především pak zákazníci.
Po vpádu do mobilních komunikací se Intel snaží uvést svou značku i v oblasti "MP3 zábavy", tedy v digitálních přenosných přehrávačích.
V dnešní době, kdy jsou již nabídky na trh velmi vyrovnané a firmy mají více méně rozdělená svá odbytiště, bude takovýto průnik velmi náročný (nejen finančně). Ovšem Intel nehodlá vstoupit do nové oblasti jen tak, bezhlavě. Pro jeho správnou volbu hovoří především následující dvě záležitosti. Předně, expanze do nové oblasti trhu se zavedenou značkou, kterou již zákazníci znají. Další záležitostí jsou komponenty, které se i v současné době používají v digital-audio oblasti. Intel by eventuelně mohl nabídnout "náhradní" komponenty ze své produkce. Přičemž jeho síla spočívá ve výrobě flash pamětí (v digitálních audio přístrojích se používají pro ukládání dat) a dále také v čipech používaných USB zařízeními.
Nyní již vše záleží na tom, jak tuto iniciativu přijmou ostatní výrobci a především pak zákazníci.