Společnost NVIDIA oznámila, že její technologie PhysX, přesněji řečeno její Software Development Kit (SDK) dostalo novou funkci APEX. Ta je určena pro umělce a herní vývojáře a představuje řadu nástrojů pro zefektivnění implementace fyziky pro tituly příští generace všech podporovaných platforem. APEX jako modulární systém tedy doplňuje SDK PhysX a díky jeho použití by si vývojáři měli nejen usnadnit práci, ale také tím i ušetřit prostředky i čas. Partneři NVIDIE s licencovanou PhysX již APEX dostanou zdarma a již nyní se dostává do prvních titulů (Emergent Game Technologies a jejich middleware Gamebryo LightSpeed). Dále se u APEXu dočkáme podpory pro různé plug-in moduly pro další rozšíření funkci. NVIDIA na akci GDC sama ukazovala tři z nich - destruction, clothing a vegetation. Další moduly jsou ve vývoji a uplatní se u platforem Xbox360, PLAYSTATION 3, Nintendo Wii a samozřejmě PC. Zdroj: TZ NVIDIA
Společnost NVIDIA oznámila, že její technologie PhysX, přesněji řečeno její Software Development Kit (SDK) dostalo novou funkci APEX. Ta je určena pro umělce a herní vývojáře a představuje řadu nástrojů pro zefektivnění implementace fyziky pro tituly příští generace všech podporovaných platforem.
APEX jako modulární systém tedy doplňuje SDK PhysX a díky jeho použití by si vývojáři měli nejen usnadnit práci, ale také tím i ušetřit prostředky i čas. Partneři NVIDIE s licencovanou PhysX již APEX dostanou zdarma a již nyní se dostává do prvních titulů (Emergent Game Technologies a jejich middleware Gamebryo LightSpeed).
Dále se u APEXu dočkáme podpory pro různé plug-in moduly pro další rozšíření funkci. NVIDIA na akci GDC sama ukazovala tři z nich - destruction, clothing a vegetation. Další moduly jsou ve vývoji a uplatní se u platforem Xbox360, PLAYSTATION 3, Nintendo Wii a samozřejmě PC.
Zdroj: TZ