Galerie 2
NVIDIA ukázala devět herních blockbusterů s podporou RTX
Aktualita Grafiky a hry GeForce GeForce RTX 2000 NVIDIA

NVIDIA ukázala devět herních blockbusterů s podporou RTX

Jan Vítek

Jan Vítek

5

NVIDIA využila startující Gamescom k prezentaci další vlny AAA her, které budou podporovat její technologie RTX. Můžeme se tak podívat i na videa ukazující, to co ray tracing přinese a zde je o co stát.

Reklama

Až na Minecraft RTX, který probíráme vedle, půjde o AAA tituly, a sice konkrétně Call of Duty: Modern Warfare, Control, Dying Light 2, Metro Exodus – The Two Colonels (DLC), Synced: Off-Planet, Cyberpunk 2077, Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 a Watch Dogs: Legion. Všechny z nich dříve či později budou podporovat RTX, přičemž my jsme to už dříve věděli o titulech Control, Cyberpunk 2077, Call of Duty: Modern Warfare, Watch Dogs: Legion a také o Wolfenstein: Youngblood. Ten už je na trhu, ovšem ne jako AAA hra, ale jako titul za 30 eur, který by měl ray tracing začít podporovat někdy později. 

NVIDIA ukázala devět herních blockbusterů s podporou RTX

Některé z chystaných titulů se už mohou pochlubit implementací RTX, takže se na ně můžeme podívat už i my. 

Už jsme si mohli zvyknout na to, že hra v moderním městském prostředí s RTX vynikne nejlépe tehdy, když je v ní vždy akorát po dešti, je večer a všude svítí neony. To platí i o Watch Dogs: Legion. 

Další na řadě je Call of Duty: Modern Warfare, kde jde především o stíny a stínování objektů, přičemž rozdíly jsou už mnohem méně patrné. Ostatně i proto jsou části srovnávaných záběrů zvýrazněny, abychom nemuseli pátrat, kde je obraz jiný. 

Nakonec tu máme Synced: Off-Planet, kde jsou opět v hlavní roli kaluže, ale také skla nebo stíny postav. Takže vedle stínů tu jsou odrazy. 

Metro Exodus – The Two Colonels jako rozšíření původního titulu dorazí 20. srpna a je samozřejmé, že už přijde s podporou ray tracingu, když původní verze ji má také. Zde ale bude vylepšeno, a to aplikací na lokální zdroje světla, zatímco dříve to bylo globální osvícení. 

Vedle toho všeho je tu ale i pár dní stará zpráva od vývojářů Assetto Corsa Competizione (ACC), kteří si naopak v případě RTX dali zpátečku. Se slovy, že ray tracing nepatří mezi priority, od jeho podpory upustili, respektive ji odložili na neurčito. Dostupné zdroje jsou holt potřeba na důležitější věci. 


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama