Tato aktualita bude spíše o pokoukání, protože jde o demo PhysX Fluids z konference GTC (GPU Technology Conference) dne prvního. Jedná se tedy už dle názvu o simulaci kapalin pomocí NVIDIA PhysX, která tak ukazuje, že v této oblasti nepřešlapuje na místě. K simulaci kapalin se mají využít dle tiskové zprávy SPH částice, díky nimž se mají simulované částice vody navzájem ovlivňovat, tvořit realistické vlny a to vše v reálném čase. V demu bylo použito na 128000 takových částic. Zdroj: TZ NVIDIA
Tato aktualita bude spíše o pokoukání, protože jde o demo PhysX Fluids z konference GTC (GPU Technology Conference) dne prvního.
Jedná se tedy už dle názvu o simulaci kapalin pomocí NVIDIA PhysX, která tak ukazuje, že v této oblasti nepřešlapuje na místě.
K simulaci kapalin se mají využít dle tiskové zprávy SPH částice, díky nimž se mají simulované částice vody navzájem ovlivňovat, tvořit realistické vlny a to vše v reálném čase.
V demu bylo použito na 128000 takových částic.
Zdroj: TZ