Galerie 2
OKI vysadila vlastní les, aby kompenzovala svou produkci CO2
Aktualita Ostatní OKI

OKI vysadila vlastní les, aby kompenzovala svou produkci CO2

Marek Štelčík

1

Společnost OKI Printing Solutions se rozhodla k neobvyklému kroku, již dříve se v rámci své společenské odpovědnosti zavázala dodržovat ekologické standardy a snižovat produkci oxidu uhličitého. V regionu Evropy, Středního Východu a Afriky (EMEA) vyprodukuje ročně 4 050 tun CO2. Podstatou nového projektu je výsadba 1 stromu za každou vypuštěnou tunu CO2. V loňském roce tak OKI vysadila 4 500 stromů, čímž v podstatě dosáhla nulového množství emisí oxidu uhličitého. Pro vysazení stromů byl vybrán již existující les „Sand Martin Wood“ v regionu Cumbria ve Velké Británii. Další „zelenou“ aktivitou OKI je program recyklace použitého spotřebního materiálu značky OKI. Tento program motivuje zákazníky, aby vrátili použité tonery, obrazové válce a jiné komponenty používané při tisku. Obdobné aktivity jsou napříč společnostmi poměrně populární, tak uvidíme, jaké další akce se objeví například u konkurence. Zdroj: TZ Oki

Reklama

Společnost OKI Printing Solutions se rozhodla k neobvyklému kroku, již dříve se v rámci své společenské odpovědnosti zavázala dodržovat ekologické standardy a snižovat produkci oxidu uhličitého. V regionu Evropy, Středního Východu a Afriky (EMEA) vyprodukuje ročně 4 050 tun CO2. Podstatou nového projektu je výsadba 1 stromu za každou vypuštěnou tunu CO2. V loňském roce tak OKI vysadila 4 500 stromů, čímž v podstatě dosáhla nulového množství emisí oxidu uhličitého.

OKI vysadila vlastní les, aby kompenzovala svou produkci CO2

Pro vysazení stromů byl vybrán již existující les „Sand Martin Wood“ v regionu Cumbria ve Velké Británii. Další „zelenou“ aktivitou OKI je program recyklace použitého spotřebního materiálu značky OKI. Tento program motivuje zákazníky, aby vrátili použité tonery, obrazové válce a jiné komponenty používané při tisku. Obdobné aktivity jsou napříč společnostmi poměrně populární, tak uvidíme, jaké další akce se objeví například u konkurence.

Zdroj: TZ

Oki


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama