Mozilla Corporation inzeruje 4 televizní reklamy v Bostonu a San Franciscu, které vybrala ze stovek příspěvků zaslaných v rámci programu Firefox Flicks, který sputila před rokem. Během zkušební akce podpořilo reklamu 10 americkými dolary 72 sponzorů a jejich jména se objeví v jejím rámci. Uvažuje se o rozšíření akce do dalších oblastí. Mozilla proslula snahou propagovat svůj webový prohlížeč způsoby a mírou nevídanými u podobných produktů. Před dvěma lety spustila marketingový web komunity příznivců Spread Firefox a na 10 tisíc sponzorů přispělo dohromady 250 tisíci amerických dolarů na dvoustránkovou reklamu v New York Times. Zdroj: Spread Firefox
inzeruje 4 televizní reklamy v Bostonu a San Franciscu, které vybrala ze stovek příspěvků zaslaných v rámci programu
, který sputila před rokem. Během zkušební akce podpořilo reklamu 10 americkými dolary 72 sponzorů a jejich jména se objeví v jejím rámci. Uvažuje se o rozšíření akce do dalších oblastí.
	Mozilla proslula snahou propagovat svůj webový prohlížeč způsoby a mírou nevídanými u podobných produktů. Před dvěma lety spustila marketingový web komunity příznivců
a na 10 tisíc sponzorů
dohromady 250 tisíci amerických dolarů na dvoustránkovou reklamu v New York Times.
	Zdroj: