První vlastnosti DirectX 9.0
Aktualita Ostatní Software Microsoft

První vlastnosti DirectX 9.0

Štěpán Mrázek

Štěpán Mrázek

Během konference Game Developers Konference konané v San Jose zazněly první specifikace rozhraní DirectX 9.0. Bohužel jsou značně kusé: Displacement mapping, Vertex Shaders 2.0, Pixel Shaders 2.0 a 40bitové barvy. Fotografii z prezentace naleznete zde.

Reklama

Během konference Game Developers Konference konané v San Jose zazněly první specifikace rozhraní DirectX 9.0. Bohužel jsou značně kusé: Displacement mapping, Vertex Shaders 2.0, Pixel Shaders 2.0 a 40bitové barvy. Fotografii z prezentace naleznete zde.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama