Zpět na článek

Diskuze: Realistická mlha se oprostila od krvavých nároků na výpočetní sílu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
12. 8. 2007 17:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja jsem si ten článek tedy přečetl: "The quicker, easier, less taxing algorithm could be used in computer animated films, CG sequences in live action movies, or in a more open-ended environment of a video game."

dj.kure
dj.kure
Level Level
11. 8. 2007 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jestli to bude fungovat tak, jak autoři zamýšlí, tak držím palce

vasedl
vasedl
Level Level
10. 8. 2007 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na tom obrázku to vypadá velice dobře a věrohodně.

ocguru
ocguru
Level Level
10. 8. 2007 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vasedl len škoda, že sa nedajú zväčšiť. Ale fakt sú pekné

Reklama
Reklama