Společnost Samsung oznámila, že na vlastních stránkách zprovoznila svůj blog, či jak se píše v tiskové zprávě - webový zápisník. Na něm se budou objevovat nejnovější zprávy ohledně společnosti a jejích produktů, kampaní či ostatní informace, které nejsou Samsungem prezentovány v tiskových oznámeních. Blog je rozdělen do několika kategorií odpovídající divizím firmy, takže má zajistit snadnou a rychlou orientaci. Samsung si od toho slibuje, že bude blíže svým zákazníkům, jak se vyjádřil Marek Pšeničný, PR Manager společnosti Samsung. Součástí této iniciativy je také kanál na YouTube. Zdroj: TZ Samsung
Společnost Samsung oznámila, že na vlastních stránkách zprovoznila svůj
, či jak se píše v tiskové zprávě - webový zápisník. Na něm se budou objevovat nejnovější zprávy ohledně společnosti a jejích produktů, kampaní či ostatní informace, které nejsou Samsungem prezentovány v tiskových oznámeních.
Blog je rozdělen do několika kategorií odpovídající divizím firmy, takže má zajistit snadnou a rychlou orientaci. Samsung si od toho slibuje, že bude blíže svým zákazníkům, jak se vyjádřil Marek Pšeničný, PR Manager společnosti Samsung. Součástí této iniciativy je také kanál na
.
Zdroj: TZ