Galerie 3
Sapphire uvádí Toxic X1950XTX
Aktualita Grafiky a hry Radeony Radeony X1000 (R500) Sapphire

Sapphire uvádí Toxic X1950XTX

Jan Vítek

Jan Vítek

Vodní chlazení karet Toxic se přesouvá i na nové Radeony X1950XTX, což dovoluje Sapphire, aby zvýšil takty i u těch nejrychlejších čipů od ATi. Tato vlastnost se jmenuje A.P.E. - Automatic Performance Enhancer a dokáže zvednout takt jádra na 695MHz ze základních 650MHz. Karty využívají klasického principu vodního chlazení uzpůsobeného do jednoslotové podoby s ventilátorem pracujícím buď na 2000RPM (18dBA) nebo 2500RPM (26dBA). Ostatní vlastnosti uvedu v bodech Sapphire Toxic X1950 XTX Sapphire Toxic X1950 XTX Crossfire Edition Takt jádra 650 (695 s A.P.E.) 650 (695 s A.P.E.) Shaderové jednotky 48 48 Takt pamětí 2000MHz 2000MHz Paměťové rozhraní 256-bit 256-bit Typ pamětí 512MB GDDR4 512MB GDDR4 Komunikační rozhraní PCI-Express x16 PCI-Express x16 Výstupy DVI/DVI/VIVO DVI/CF rozhraní Rozlišení 2560 x 1600 dual link DVI 1024x768 TV out 2560 x 1600 Podpora DirectX9, Shadermodel 3.0 DirectX9, Shadermodel 3.0 SW Avivo Avivo Zdroj: Sapphire

Reklama

Vodní chlazení karet Toxic se přesouvá i na nové Radeony X1950XTX, což dovoluje Sapphire, aby zvýšil takty i u těch nejrychlejších čipů od ATi. Tato vlastnost se jmenuje A.P.E. - Automatic Performance Enhancer a dokáže zvednout takt jádra na 695MHz ze základních 650MHz. Karty využívají klasického principu vodního chlazení uzpůsobeného do jednoslotové podoby s ventilátorem pracujícím buď na 2000RPM (18dBA) nebo 2500RPM (26dBA). Ostatní vlastnosti uvedu v bodech

Sapphire uvádí Toxic X1950XTX
Sapphire uvádí Toxic X1950XTX
Sapphire Toxic X1950 XTXSapphire Toxic X1950 XTX
Crossfire Edition
Takt jádra650 (695 s A.P.E.)650 (695 s A.P.E.)
Shaderové jednotky4848
Takt pamětí2000MHz2000MHz
Paměťové rozhraní256-bit256-bit
Typ pamětí512MB GDDR4512MB GDDR4
Komunikační rozhraníPCI-Express x16PCI-Express x16
VýstupyDVI/DVI/VIVODVI/CF rozhraní
Rozlišení2560 x 1600 dual link DVI
1024x768 TV out
2560 x 1600
PodporaDirectX9, Shadermodel 3.0DirectX9, Shadermodel 3.0
SWAvivoAvivo

Zdroj:

Sapphire


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama