Galerie 2
SGI vstupuje do sdružení CSCI
Aktualita Ostatní SGI

SGI vstupuje do sdružení CSCI

Pavel Boček

1

Celosvětový výrobce výkonných počítačových systémů, kalifornský Silicon Graphics (SGI), se ve snaze šetřit životní prostředí přidal ke sdružení CSCI (Climate Savers Computing Initiative), jehož členy jsou dále i takoví giganti jako AMD, Hitachi, Dell, HP, Lenovo, Fujitsu a další. SGI se vstupem do CSCI zavázala vytvářet a prodávat výrobky, které splňují náročné požadavky na energetickou účinnost dané CSCI. Konkrétně například již tři servery SGI Altix (XE250, XE310 a XE320), postavené na dvou- a čtyřjádrových procesorech Intel Xeon, splňují tyto požadavky, nicméně i většina dalších systémů je šetrná k životnímu prostředí, když účinnost jejich zdrojů dosahuje 88 %; dle údajů společnosti Ecos consulting mnoho hlavně starších serverů jiných výrobců má zdroje s efektivitou pouze 60 - 70 %. Ve srovnání s typickým linuxovým systémem tak nemusí být s použitím 1U systému XE320 vypuštěno do atmosféry až 5 tun oxidu uhličitého. Zdroj: TZ SGI

Reklama

Celosvětový výrobce výkonných počítačových systémů, kalifornský Silicon Graphics (SGI), se ve snaze šetřit životní prostředí přidal ke sdružení CSCI (Climate Savers Computing Initiative), jehož členy jsou dále i takoví giganti jako AMD, Hitachi, Dell, HP, Lenovo, Fujitsu a další. SGI se vstupem do CSCI zavázala vytvářet a prodávat výrobky, které splňují náročné požadavky na energetickou účinnost dané CSCI.

SGI vstupuje do sdružení CSCI

Konkrétně například již tři servery SGI Altix (XE250, XE310 a XE320), postavené na dvou- a čtyřjádrových procesorech Intel Xeon, splňují tyto požadavky, nicméně i většina dalších systémů je šetrná k životnímu prostředí, když účinnost jejich zdrojů dosahuje 88 %; dle údajů společnosti Ecos consulting mnoho hlavně starších serverů jiných výrobců má zdroje s efektivitou pouze 60 - 70 %. Ve srovnání s typickým linuxovým systémem tak nemusí být s použitím 1U systému XE320 vypuštěno do atmosféry až 5 tun oxidu uhličitého.

Zdroj: TZ

SGI


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama