Zpět na článek

Diskuze: Sony a Lenovo jsou údajně nejspolehlivější notebooky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Marek Štelčík
Marek Štelčík
Level Level
1. 11. 2006 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

no já dostal Acer TravelMate a prostě se při maximálním výkonu CPU přehříval. V záruce sem zavolal na servis druhej den u me bylo PPL notas si odvezli a jeste ten tejden sem notas taky mel zpatky. ALe je to asi 14mesicu co ho mam a uz neni v zaruce no a objevilo se to znova, tak by me zajimalo dybych to tam poslal kolik tak budu platit za opravu

Fisch
Fisch
Level Level
31. 10. 2006 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co muzu rict z vlastni zkusenosti, tak asus je taky pohoda notas. Chovam se k nemu jak hoado (samozrejme neumyslne :-))uz rok a neco a vypada jednak jako novy a druhak bez problemu slape (prezil i politi dvou deci mineralky, neco malo cukru, ..). Jen ty zkurene mechaniky Machita. UZ jsem s ni byl na reklamaci 2x (oprava (vymena)do 3 dnu (ale i tak))..

CeCo
CeCo
Level Level
31. 10. 2006 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vypovedacia hodnota tohoto prieskumu je sice slusna, ale chyba este jeden dolezity udaj - a sice cas opravy. Ono sice moze byt cojaviem "len" 16% NB vadnych, ale ak sa budu opravovat 25 dni, tak je to dost vopruz...

Okrem toho - vsimli ste si, ze tie cisla su dost vysoke (ako rozdiel medzi 16-19% zasa nie je az tak velky)? Ono by clovek cakal spolahlivost v ramci zarucnej lehoty (otazne je okrem ineho, aku lehotu brali do uvahy pre pokazenie sa), ale tie rozdiely su +- minimalne a dost vysoke (napr. ani jedna znacka pod 10%, nieto pod 5%...). Takze dolezite kriterium je skor odozva servisu nez spolahlivost/kazivost...

Apropo - Prestigio nie je zrovna "americka" znacka, takze tu v porovnani velmi necakajte..."

C.

guzii
guzii
Level Level
31. 10. 2006 21:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já mám T41. Za tu dobu co ho mám mi odešla mechanika - nechoval jsem se k ní pěkně. Reklamace probíhala stylem:
1. zavolal jsem nejbližšímu servisnímu partnerovi, řekl mu seriové číslo
2. bylo mi oznámeno, že mám ntbk v záruce, a že až bude mechanika v daném serivsu, ozvou se mi abych si pro ni přišel
3. za 5 dní mechanika došla a byl jsem kontaktován
4. došel jsem si osobně s notíkem pro mechaniku, byla mi vyměněna z ruky do ruky (přesněji z ruky do notíku) a já odcházel spokojen s tím, že jsem byl bez notíku asi 20s :)

Za tohle si opravdu radši připlatím :)

Kupoval jsem notíka půl roku starej za 25k ... pořizovací cena byla samo někde jinde ;) Kdo zná IBM, je mu jasné, že ntbk vypadá po roce či dvou používání jako nový.

fikus kukis
fikus kukis
Level Level
31. 10. 2006 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozrejme že Sony sú najlepšie, veď majú kvalitné batérie :-D

DiXiE
DiXiE
Level Level
31. 10. 2006 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja nevim, radeji bych tam videl i lidove notesy (Acer, Asus, Prestigio)
O Aceru vsichni vime, ze levne plasty jsou levne plasty ... S Asus notesy nejsou problemy co vim, prestigio ... no des, kazde ma v haji mechaniku, hodne z nich USB ...

xmon
xmon
Level Level
31. 10. 2006 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja mam acer 5024 a už 3krat praskol kryt...a reklamacia...myslim ze nemusim nic pisat...vela ludi vie o com to je reklamovat acer

Reklama
Reklama