Společnost Sony našla zajímavý způsob, jak zjistit zájem zákazníků o své výrobky. V minulosti již dvakrát nechala veřejností sponzorovat dva projekty pod tajným jménem, nyní oficiálně spustila crowdfundingovou stránku First Flight.
Přestože je Sony obrovská společnost, která nemá problém s financováním vývoje, některé projekty zkouší financovat pomocí crowdfundingových kampaní. V minulosti tak již učinila dvakrát, dokonce i pod pseudonymem. Vytvořila fiktivní společnost Fashion Entertainments a hodinky
FES Watch
. Jejich displej a náramek byly tvořeny elektronickým papírem, který ddokázal měnit podobu. Tato kampaň zaznamenala 139% podporu proti vyžadované částce.
Dalším projektem byl
MESH
, který přidával "smart" konektivitu různým zařízením (k dispozici je verze tlačítko, LED světlo, pohybující se MESH a verze s GPIO rozhraním). Třetí zařízení
Huis Remote Controller
je již plně pod označením Sony a jejího nového projektu
, které tyto crowdfundigové projekty zaštiťuje. Tento ovladač bude možné spárovat téměř s jakoukoli elektronikou většiny výrobců. Už nyní bylo vybráno okolo 80 % cílové částky. Sony si od projektu First Flight slibuje zejména zjištění toho, co zajímá uživatele, tedy spuštění těch projektů, o které je zájem.