Zpět na článek

Diskuze: Star Citizen alfa 3.1 vyšla přesně podle plánu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
8. 4. 2018 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jako velký optimista a zastánce tohoto žánru jsem do hry narval už neskutečnou sumu peněz v podobě více než měsíční výplaty a jsem tuto cenu ochoten zdvojnásobit koupením nějaké větší lodě třeba Polaris až bude....
ale v tuto chvíli je hra skoro nehratelná, každých 10 minut mi hra padá, FPS jsou šíleně nízké, jasně je to Alpha verze ale jak chcete testovat hru která vám spadne dřív než nastoupíte do lodě....
SC hraji právě ted už 2 rokem a zatím je to nejhorší patch co byl
v 3.0 jsem se těšil až vyjde update a poštěstilo se mi dostat do uzavřené skupiny testerů (Evocati group) a když jsem to viděl hned mi bylo jasné jak na tom bude hra až vyjde do Live verze, zlepšení se dá očekávat jen minimální a taky tomu tak bylo
--------------
co se týká data vydání 3.1, tak dofám že to autor článku myslel jen ze srandy že to stihli v termínu...
update byl oznámen na první čtvrtletí 2018 tedy Leden, Únor, a Březen to je 90 dní, někdo by řekl docela velké časové okno.
Jenže když to vypustili poslední den ? Spíš si myslím že to protahovali do posledního dne protože bylo hodně bugu a nechtěli zklamat fanoušky a hráče, tak to vypustili na poslední chvíli s tím co měli, takříkajíc za pět 12... nebo spíš bych tedy řekl v 11:59:45 :D :D

wrah666
wrah666
Level Level
3. 4. 2018 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na jednu stranu se jim nedivím, spustili hype a absolutně nejsou schopní jej naplnit. Ale jejich obchodní model e mi slušn+ě řečeno velmi nelíbí. Přístup do alfa verze za 45 USD? To beru jako férovou cenu. Ale hotové hry. Namísto toho, aby byl trial za nějaký symbolický poplatek k podpoření projektu. Třeba 5 usd nebo tak.

danno
danno
Level Level
3. 4. 2018 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skutocni fandovia tejto hry by ju nemali hrat az do vydania, kazia si tym zazitok. Ale mozno niekomu sa viac paci hru spoluvyvijat ako hrat hotovy produkt.

batmaster
batmaster
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
3. 4. 2018 14:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě zatím zklamání.
Zamrzání, pády, framedropy, FPS jsou pořád stejná atd...
Mobi-glas je spíše horší. Oddálíte mapu a hvězda ve středu systému vám vypálí oči a nevidíte okolo nic. Pořád se v tom špatně hledá cíl mise, kterou jste přijali. Mělo by jít z quest-logu dát příkaz "zobrazit na mapě".
Aurora je jako loď na mise k ničemu a mohl bych tak pokračovat do nekonečna.
Vývoj jde dopředu strašně pomalu a už si myslím, že asi nikdy do konce nedojde. Na konci roku bude Alpha 3.4 a bude to pořád nehratelný paskvil. Na začátku 2019 bude Alpha 4.0 a tak stále dokola a nikdy to neskončí. :(
Doufejme, že si alespoň zahrajeme za pár let Squadron-42. ;)

MrMarkus
MrMarkus
Level Level
4. 4. 2018 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@batmaster Podpořil jsem je v roce 2015 a udělal bych to znovu. Když vyšla 3.0, sešlo se mi to s novým hardwarem a užil jsem si to 14 dní celkem intenzivně. Pak jsem najednou zjistil, že většinu času se věnuji už jen emergent gameplay s komunitou, což mi v tomhle stádiu hry nedává smysl, tak jsem to na dlouho zase vypnul. Finální představy Persistent Universe jsou pro mě lákavé a za tu podporu to stojí, ale má to k nim v tuhle chvíli strašně daleko. Opravdu nerozumím, proč se raději nesoustředí na jeden scénář, který by hrářům dávalo smysl hrát, ten dodělají, pak až řeší další věci. Tím jak se široce rozkročili, teď musí spoustu práce vynakládat na refactoring kódu u věcí, co si hráči stejně nemohli pořádně užít. Současný stav Star Citizenu je mnohem více o snech než skutečném zážitku ve hře, tam toho jde zatím dělat strašně málo a rychle se třeba to vození krabic omrzí (mimochodem opatrně je hážu do Aurory na podlahu, vejdou se tam dvě v pohodě, jen bacha na postel, odsaď už nejde vyndat). Jedna ze základních věcí v Elite Dangerous je Background Simulation - ta řeší frakce v systémech vlastnící stanice a základny na planetách, jurisdikci, stavy frakcí a jejich workflow, to má vliv na efekty různých akcí co hráči dělají i na události jako jsou expanze do jiných systémů a konflikty, pro tohle většinou hrají ED velké hráčské skupiny. Persistent Universe ve Star Citizenu je v porovnání s tím velmi chudý, snad jen zatím. Ale Frontieru to zabralo strašně moc práce a Braben to v hlavě nosil a ladil 20 let, dodnes je BGS ve stavu kdy má daleko k reálnosti a dokonalosti, tak jsem dost skeptický, jak dlouho to bude RSI trvat.

KurtF
KurtF
Level Level
3. 4. 2018 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Aegis Reclaimer pro záchranné operace" - ale jiste, zachranime vas vrak, aby se nerozpadl jeste vice!

Reklama
Reklama