Zpět na článek

Diskuze: Star Wars: Squadrons ohlášena, přijde vzkříšení hry X-Wing vs. TIE Fighter?

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
16. 6. 2020 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Star Citizen: Squadron 42 :) :)

docik
docik
Level Level
17. 6. 2020 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Než vyjde Squadron 42, tak tohle budu mít dohraný dávno. BTW mně na tom SW Squadrons přide nejvíc cool podpora VR, těším se na to jak malej.

Duncan66
Duncan66
Level Level
17. 6. 2020 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Neni Squadron 42 nahodou FPS strilecka?

docik
docik
Level Level
17. 6. 2020 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 No je to SinglePlayer hra ze světa Star Citizen, to znamená, že jo, je to FPS, z lodi se dá vystoupit a určitě se tam bude i střílet, ale ten příběh Squadronu 42 se bude točit kolem nějaké letky pilotů, takže předpokládám, že lítání v nějaké vesmírné stíhačce bude hlavní náplň hry. Ale jinak jo, nepředpokládám, že SW Squadrons bude mít tolik možností, tam půjde hlavně o ten souboj stíhaček. Ale vyjde už v říjnu a je to SW :D Squadron 42 je ještě hodně daleko.

Duncan66
Duncan66
Level Level
17. 6. 2020 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Musim rict, ze me osobne bavily bitvy i v Battle Front 2, nektere mise dokonce pripominaly stary dobry Tie Fighter, navic diky vykonne technice oproti dobe vzniku Tie Fighteru jsou ty bitvy mnohem vetsi, megalomanstejsi, velke krizniky pusobi opravdu impozantne a ani zvukova stranka nezaostava, takze jsem si uzil nejeden velkolepy zazitek.
Pokud ta nova hra bude v podobnem duchu a dokazou zvladnout gamedesign pro multiplayerove mapy, tak se mame na co tesit!

Duncan66
Duncan66
Level Level
17. 6. 2020 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Mozna tomu nerozumim, ale prijde mi, ze na te vasi roadmape, kterou linkujete je jasne videt, ze maji poradnou sekeru a jednotlive chaptery maji i dva roky sekeru. Svetle zelena je co uz maji a tmave je optimisticky plan, ktery tvurci teto hry zatim nikdy nedodrzeli a vse ma i nekolikatele zpozdeni.
Neni to z me strany nejaky hate, pouze konstatuji realitu. Sam se na SC tesim, jen si rikam, zda se "plne" verze dockame pred rokem 2030, kdyz tvurci z hry delaji porad vetsi a vetsi projekt. Stejne tak si rikam, zda to bude nakonec vubec zabavne, protoze koho bude bavit travit hodiny presunu ve meste, abych vubec odstartoval do vesmiru a poradne si zabojoval?

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 6. 2020 12:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 1) říkám že plán se dlouho neaktualizoval, neplést si s plánem pro SC, ten se aktualizuje každý týden
2) ano mají zpoždění, asi poslední 2 roky co ten plán sleduji se několikrát zpozdil, beta SQ42 už měla být na konci Q2 2020 a někdy od konce roku 2019 je posunuta beta na Q3 2020
ale jak jsem napsal , osobně si taky myslím že to bude nakonec až Q4

3) co se týká toho vašeho tzv. "dokončení" tak asi narážíte na SC,
musím Vás zklamat, plná hra nikdy nebude, pořád ji budou něčím doplňovat
ten bod kdy to považujete za plnou hru může nastat klidně zítra, pokud by Chris Roberts chtěl,
ale stejně tak i v r.2030 jak říkáte, ta hra prostě bude pořád něčím doplňovaná, nikdy nebude dokončená tak jako v jiných modelech vývoje her

4) hodiny přesunu přes město ?
no , víte ono už tam je něco jako městská hromadná doprava
https://youtu.be/9__RX384zvE?t=229
https://1url.cz/OzRs2
osobně hodně doufám že v budoucnu budou města skutečně tak velká aby se po nich dalo chodit hodiny, jako to bylo ve filmech StarWars, hlavní město/planeta Corsucant,
to je prostě něco co by tam chybělo aby tam byla ekonomika a život na úrovni města-ulic-obchodů, ale zatím se pohybujeme jen ve vyhrazených oblastech města
ale pokud toto někomu vadí, tak jak říkám, je tam hromadná doprava, takže i kdyby se dalo chodit neomezeně po městě, určitě by se dalo využít i různých druhu přepravy a dostat se k lidi by rozhodně netrvalo několik hodit

Duncan66
Duncan66
Level Level
17. 6. 2020 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Prave proto, co pisete se bojim, ze to nakonec bude uplne neco jineho, nez to melo byt. Ja osobne jsem se tesil na multiplayerove souboje, zajimaji me stroje, kde jsou i desitky clenu posadky atp., ale ze jsou na planetach funkcni mesta, kde muzu hodiny bloumat a jezdit metrem atp., to opravdu neni nic pro me. Ja chci pustit hru a hrat a ne, ze budu desitky minut delat nejakou nudnou cinnost, abych mohl odstartovat a pustit se do toho, co melo byt puvodnim jadrem hry. Zajimalo by me, cim se zivite, ze mate cas travit dlouhe hodiny nic nedelanim ve virtualni realite.

wrah666
wrah666
Level Level
17. 6. 2020 13:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Hromadná doprava frunguje, ale po letech vývoje bych u vesmírné hry čekal, že když někam doletím, tak mi to v 50% nespadne, nebo mě to jen tak nezabije, nebo něco.. Což se mi stalo. Prostá mise naložit bednu a odvézt do města je sebevražedná, jako by tam byl odjištěný granát :)

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 6. 2020 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Je fakt ze to obcas spadne, to se mi stalo nedavno a prisel jsem o vsechny penize protoze jsem mel lod nalozenou nakladem za 150000UEC, ale je to Alpaha,
ale o vikendu jsem to zapnul a hral jsem 6 hodin bez přestávky, bez pádu... a vydelal dvojnasobek toho co jsem par dnu predtim ztratil,
A jen tak mimo téma, zkus vozit vic tech bedinek současně, proklikej si celou nabídku,
Ja to tak dělám a treba obletim nekolik zakladen na jednom mesici + po ceste vezmu jeste dalsi 2 bedny na sousedním jinem mesici a cele to odvezu do jednoho mesta na Microtech-New Babbage,
....Landing Pad Locker, to jsou ty plosiny na střechách budov takze presuny mezi cílovými body jsou rychle podobne jako nakladani zakázek
Prumerna cena bedny je 7000UEC ja jich na jednu otocku odvezu 6-10, za 2h hraní
a za 4h mám vydělané to co jsem tenkrat ztratil,
našel jsem jednu trasu a ta je vylozene zlatej dul, asi to nemaji vyvážené a na tom jistem mesici se zakazky objevují podezrele často,
Podobně jsem nasel jednu zakladnu kde nakoupim surovinu a odvezuji ji na jinou zakladnu na tom stejnem mesici, oblet mesice mi trva asi 10min. a z jedne otocky za tech 10min. mi to nasype na účet 9000UEC,
Sice tyto prikaldy jsou dost jednotvarne ale na ten zacatek a počáteční výdělek to stačí.
No proste stačí hledat a ptát se
Zkus se přidat do nějaké party lidi, treba podobnych rad dostaneš víc
https://discord.gg/msrUE4
Obcas to nasere, ale ja si vzdy řeknu ze je to vlastne dobře ze ta hra to jednou za cas udělá, jinak by jsi neměl duvod a motivaci ji hrát,
kamaradi mají na uctu treba 5Mega UEC, co s tim pak? Pronajmeš si lod s kterou nebudes lítat, jen aby ti ten balik penez zmizel z uctu.....? :) :) :) ja bych asi naložil lod plnou nákladů a práskl s ni o zem :) :)

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
17. 6. 2020 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Pokud chcete ciste dogfight, tak vam doporucuji spawn na jedné z orbitalnich stanic, dostupna hned od zacatku je Port Olisar (system Crusader)
jinak na ostatni by jste se musel nejdriv dopravit.... a odtud mit vychozi bod na mise,
Puvojdni myslenka je porad stejna, za se nezmenila, pořád je to simulator zivota ve vesmiru
Pokud chcete opravdu ciste střelecky v lodich, tak je zde ArenaComander (v uvodnim menu po startu hry), spawnujete se primo v lodi.

A pro vasi informaci, ve svém realnem zivote pracuji jako serizovac v kovovýrobě
Me by spis zajimalo cim jsou moji spoluhráči, kdyz maji odehraneho casu 10-100x vic

wrah666
wrah666
Level Level
17. 6. 2020 20:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Je mi jasné, že vozit bedny po jedné je blbina, ale byl jsem tam prvně. Město pěkné, vesmír také docela ujde, ale měl jsem dost problém s orientací, A hlavně fakt, asi 3 pády a několikrát mi loď prostě umřela sama, mám dojem, že mě to vyhodilo pod povrchem planety nebo tak něco. 3 dny a asi 10 pokusů zabrala ta jedna jediná bedýnka. A ani jsme si nevystřelil, pokud je vůbec z čeho.. Přesně souhlasím s tím, co tu někdo napsal. Metro a město jsou fajn, ale u vewsmírné hry asi chci funkční vesmír.. A ne že nastavím loď na kurz a NIC. Nebo doletí a bouchne. Nebo aspoň ne že bouchne bez jakéhokoliv udaného dúvodu. Třeba selhání přetížených motorů nebo tak něco..

docik
docik
Level Level
18. 6. 2020 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Honzo, nejste náhodou Jan Tichý? Koukám stále po novém videu se souhrnem co je nového v SC, Jinak jo, jestli bude beta Squadron 42 letos, vůbec se zlobit nebudu, ale srovnání s SW Squadrons se sice nabízí, ale jsou to jiné hry. Star Wars je Star Wars, ty to mají jednoduší díky nostalgii a potom, Squadron42 je komplexní hra, kde se dá vystoupit ze stíhače a hrát po svých, plnit questy atd. SW Squadrons bude jenom onen dogfight, ze stíhače člověk nevyleze a bůh ví jestli tam půjde rotovat kolem své osy vůbec.
V čem má pro mně ale na vrch je, že díky tomu, že je to menší hra - tak vyjde za tři měsíce :D
Za druhé, některým to už dochází, že díky pandemii se trh lidí s VR headsety zdvojnásobil během pár týdnů, nyní nás bude asi ještě víc. A že už to není gimmick a malý trh, ale naopak tam začíná být dobrý potenciál - takže to rovnou cílí pro VR hráče a věřím, že předobjednávky Squadrons budou minimálně 50% lidí co to bude hrát s headsetem (v současnosti je nás na steamu minimálně 2 miliony uživatelů s VR headsety s tím, že jeden milion přibyl během dubna/května - první milion se formoval asi 4 roky).
Já se těším na obojí, ale teď momentálně jsem už druhý měsíc posedlý VR, pořád jsem z toho nadšený, pořád mně to baví, kdybych měl víc času tak bych pařil pořád. Takže se těším jako malej až se proletím Xwingem :D
Nic to nemění na tom, že se těším i na Squadron42, ale osobně nepředpokládám, že bude letos beta. Takhle naivní jsem byl na začátku a vím, že pak je člověk akorát zbytečně zklamanej. Až oznámějí, že se něco blíží, tak se začnu těšit, do té doby to beru tak, že je to ještě daleko. Předpokládám, že jak se bude blížit release tak začnou spouštět nějaký marketing na ten Squadron 42, takže si toho určitě všimneme.

honza1616
honza1616
Level Level
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
18. 6. 2020 11:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Jan Tichý nejsem ,ale znám ho a i on se zde v diskuzích párkrát objevil

Duncan66
Duncan66
Level Level
18. 6. 2020 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duncan66 Nevim co presne myslite tou rotaci kolem sve osy, ale jestli myslite "vlevo a vpravo", tak to slo i ve stihackovych bitvach Battle Front 2 a i ve starsich dilech to slo.
Pokud myslite rotaci, ze pokracujete napriklad smerem dopredu a lod otocite o 180 stupnu a prednimi konony strilite na nepritele za vami zatimco porad letite stejnym smerem, tak to urcite nepujde a jelikoz souboje stihacu a ostatnich lodi vychazi z inspirace boji v prvni a druhe svetove valce, tak by bylo divne, kdyby to slo. ;-)

Reklama
Reklama