Zpět na článek

Diskuze: Stellantis a Zeta vyvíjí lithium-sírové baterie Li-S, mají vyšší hustotu i o 50 % nižší cenu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pan Jaroslav Crha gIT
Pan Jaroslav Crha gIT
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
10. 12. 2024 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

síra a železo to bude tak trošku hodně rychle korodovat. Tu životnost jsem nepochopil, sice je hezká poloviční cena, ale bez znalosti délky životnosti je údaj o kilometrech tak trošku mimo. protože někdo najede milion kilometrů za pár let a někdo nikdy.
Já si myslím, že to nebude mít moc dlouhou životnost, teda třeba deset let.
Chtělo by to zapracovat jestli by nešlo použít nějaké anody netečné k síře.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
10. 12. 2024 14:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Jaroslav Crha gIT "síra a železo to bude tak trošku hodně rychle korodovat"

Jaké železo? Četl jste ten článek pořádně?

Pan Jaroslav Crha gIT
Pan Jaroslav Crha gIT
Level Level
Procesor: Intel
Operační systém: PC
Grafická karta: NVIDIA
10. 12. 2024 16:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala aha jsem to špatně pochopil, jsem myslel že klasicky železo bude nosným prvkem té anody. Omlouvám se.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
10. 12. 2024 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Milan Šurkala "klasicky železo bude nosným prvkem té anody"

Ale anoda přece není klasicky železná, drtivá většina Li-Ion baterií ji má grafitovou. Pokud už železo, tak to spíše v katodě v případě LFP/LMFP.

Reklama
Reklama