Pokud se vám ve Windows nenainstalovala volitelná aktualizace KB3022345, pak v tom nejste sami, protože tenhle problém má mnoho uživatelů. A Microsoft zatím neposkytl informace, jak tento problém řešit.
Aktualizace se u některých uživatelů odmítá nainstalovat a vyhodí chybovou hlášku
800F0922
. K tomu se dá říci, že u
Windows 8.1
bohužel jde o opakující se typ problému. Některé uživatele už dříve takhle potrápil Update 1, další zase loňská velká letní, nebo loňská velká podzimní aktualizace.
Tradičně zabírala v podobných případech kombinace těchto tří příkazů zadaná buď postupně v příkazové řádce, nebo spuštěná v dávkovém souboru:
sfc /scannow
dism.exe /online /cleanup-image /scanhealth
dism.exe /online /cleanup-image /restorehealth
Jenže tentokrát si i tahle „magická“ sekvence příkazů vyláme zuby na daném problému. A nepomáhá ani jiný tradiční recept – manuální stažení záplaty a její manuální instalace. Na internetu zatím (v době psaní článku) řešení není a ani Microsoft prozatím na problém nijak nereagoval. Také máte dojem, že aktualizace u předchozích verzí Windows (zejména XP a 7) fungovaly podstatně spolehlivěji?
Osobní zkušenost na závěr, zkoušel jsem během posledních tří dnů updatovat čtyři úplně rozdílné počítače (dva notebooky a dva desktopy různého stáří i konfigurace) a aktualizace KB3022345 se nenainstalovala ani jednou. Takže pokud máte i vy stejný problém, určitě v tom nejste sami. Je nás takto „postižených“ mnohem víc a o tomhle problému už píše mnoho IT webů po celém světě.
Zdroj: