Galerie 2
Toshiba spustila pražské kontaktní call-centrum
Aktualita Ostatní Toshiba

Toshiba spustila pražské kontaktní call-centrum

Jan Vítek

Jan Vítek

Společnost Toshiba Europe oznámila, že spustila centrální evropské call-centrum, které bylo rozmístěno v Praze a v Istanbulu a poslouží k zajištění poprodejního servisu pro majitele notebooků a televizorů značky Toshiba. Jinými slovy, jde o zdroj komplexních diagnostických a konzultačních služeb pro počítačové a televizní produkty. Profesionální podporu poskytují tedy přímo zaměstnanci firmy Toshiba, kteří mají být schopni nabídnout odpovědi na všechny otázky i v češtině a slovenštině. K dispozici budou v pracovní dny od 9. do 18. hodiny na telefonním čísle +420 296 739 006. Operátor bude schopen určit, zda zákazníkův problém vychází z hardwarové či softwarové poruchy a dle toho nabídne buď kontakt na servis, nebo s ním provede nutnou opravu či nastavení. Krom toho umožní uživatelům také zakoupení rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky. Centrum bude řízeno systémem Sellbytel. Zdroj: TZ Toshiba

Reklama

Společnost Toshiba Europe oznámila, že spustila centrální evropské call-centrum, které bylo rozmístěno v Praze a v Istanbulu a poslouží k zajištění poprodejního servisu pro majitele notebooků a televizorů značky Toshiba. Jinými slovy, jde o zdroj komplexních diagnostických a konzultačních služeb pro počítačové a televizní produkty.

Toshiba spustila pražské kontaktní call-centrum

Profesionální podporu poskytují tedy přímo zaměstnanci firmy Toshiba, kteří mají být schopni nabídnout odpovědi na všechny otázky i v češtině a slovenštině. K dispozici budou v pracovní dny od 9. do 18. hodiny na telefonním čísle +420 296 739 006.

Operátor bude schopen určit, zda zákazníkův problém vychází z hardwarové či softwarové poruchy a dle toho nabídne buď kontakt na servis, nebo s ním provede nutnou opravu či nastavení. Krom toho umožní uživatelům také zakoupení rozšířené záruky či pomoc s registrací záruky. Centrum bude řízeno systémem Sellbytel.

Zdroj: TZ

Toshiba


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama