Volba Microsoftu padla na FSR od Interlink Electronics pro jeho X-BOX
Aktualita Ostatní Různé

Volba Microsoftu padla na FSR od Interlink Electronics pro jeho X-BOX

Petr Klabazňa

Čímž by se do značné míry měla podstatně ovlivnit budoucí generace herních konzolí (v tomto případě microsoftí Xbox). Vypuštění Xboxu je naplánováno zhruba do poloviny roku 2001. Značka (zkratka) FSR sice vypadá podobně jako FSB (rychlost sběrnice), ale má s ní pramálo podobného. FSR (Force Sensing Resistor) tentokráte nepřispívá k vyššímu výkonu, ale ke zkvalitnění "zážitku" ze hry (samozřejmě ta hra musí za něco stát :-). Na konzoli samotné je umístěno šest ovládacích prvků (umístěných v horní části) pro ovládání aplikace. Použitá FSR technologie umožňuje "jemnější" snímání (citlivěji snímat) akcí od uživatele, obdobně je tomu také při prudkých změnách - věrnější akcelerace.

Reklama

Čímž by se do značné míry měla podstatně ovlivnit budoucí generace herních konzolí (v tomto případě microsoftí Xbox). Vypuštění Xboxu je naplánováno zhruba do poloviny roku 2001.

Značka (zkratka) FSR sice vypadá podobně jako FSB (rychlost sběrnice), ale má s ní pramálo podobného. FSR (Force Sensing Resistor) tentokráte nepřispívá k vyššímu výkonu, ale ke zkvalitnění "zážitku" ze hry (samozřejmě ta hra musí za něco stát :-).

Na konzoli samotné je umístěno šest ovládacích prvků (umístěných v horní části) pro ovládání aplikace. Použitá FSR technologie umožňuje "jemnější" snímání (citlivěji snímat) akcí od uživatele, obdobně je tomu také při prudkých změnách - věrnější akcelerace.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama