Galerie 2
WaveWorks: NVIDIA vylepšuje vodu ve War Thunder
Aktualita Ostatní NVIDIA

WaveWorks: NVIDIA vylepšuje vodu ve War Thunder

Jan Vítek

Jan Vítek

10

Společnosti Gaijin Entertainment a NVIDIA společně demonstrovaly novou technologii WaveWorks, která se stala součástí Dagor Engine 4.0 použitého pro vývoj hry War Thunder. Slibuje nám realistické ztvárnění vody i vodní pěny.

Reklama

NVIDIA WaveWorks je tedy součástí GameWorks, kam patří třeba

HairWorks

pro realistické zobrazení vlasů a chlupů, jež se probíralo v první polovině tohoto roku. Nyní jde ale o vodu a její realistické ztvárnění, přičemž jde o oceány, moře, řeky i jezera.

WaveWorks: NVIDIA vylepšuje vodu ve War Thunder

Ve zveřejněném videu od Gaijin Entertainment můžete vidět také jiné technologie, které podporuje Dagor Engine 4.0. Jde o Physically Based Rendering, díky jehož zpracování odrazů světla mají materiály a objekty jako dřevo, hlína, listy, kov a kámen vypadat přirozeněji.


Až později video ukazuje efekty týkající se NVIDIA WaveWorks. Jde například o "Wake Effect" ukazující projíždějící tank skrz řeku, u nějž se tvoří pěna a pak také vlny u mořského pobřeží. Dalším trumfem této hry mají být ničitelné objekty. Tuto schopnost enginu ukazuje další tank, jenž boří budovy svou palbou a drtí další objekty svými pásy. Vývojáři Dagor Engine 4.0 nás také ujišťují, že efekty GameWorks budou k dispozici "všem uživatelům, a to i těm s méně výkonnými počítači". Počítá se také s grafikami konkurenční společnosti AMD, ale pravý stav věci stejně ukáží až nezávislé testy a benchmarky.

Zdroj: Hexus.net


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama