XGI: Shader Model 3.0 na obzoru
Aktualita Ostatní Různé XGI

XGI: Shader Model 3.0 na obzoru

Petr Svoboda

Z informací, které v rozhovoru sdělil Danny Lee, marketingový manager XGI, časopisu TechConnect Magazíne vyplývají dvě nejpodstatnější věci. Prvním sdělením je, že XGI rezignuje na podporu více grafických procesorů na jedné kartě. Přitom to byla právě XGI, kdo takovouto možnost designérům grafických karet v minulosti dával. Důvodem je poměrně omezený trh a možná i konkurence v podobě technologie SLI. Další zajímavost je, že nové grafické čipy, které budou uvedeny na trh příští rok, budou mít nativní podporu sběrnice PCI Express, a budou také podporovat Shader Model 3.0. Půjde o čipy XG45 pro mainstreamový segment, low-endový XG47 a XP10 určený do přenosných počítačů.

Reklama

Z informací, které v rozhovoru sdělil Danny Lee, marketingový manager XGI, časopisu TechConnect Magazíne vyplývají dvě nejpodstatnější věci. Prvním sdělením je, že XGI rezignuje na podporu více grafických procesorů na jedné kartě. Přitom to byla právě XGI, kdo takovouto možnost designérům grafických karet v minulosti dával. Důvodem je poměrně omezený trh a možná i konkurence v podobě technologie SLI. Další zajímavost je, že nové grafické čipy, které budou uvedeny na trh příští rok, budou mít nativní podporu sběrnice PCI Express, a budou také podporovat Shader Model 3.0. Půjde o čipy XG45 pro mainstreamový segment, low-endový XG47 a XP10 určený do přenosných počítačů.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama