Komentáře

sheppi
sheppi
Level Level
24. 9. 2020 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč prostě neprodávají SSD pouze pod značkou SanDisk? Teď mají SSD jak Sandisk, tak WD. Než vymýšlet nový brand, bylo by jednodušší to rozdělit takto.

Ledaže by chtěli sjednotit SanDisk i WD flashová média pod jeden brand a pro HDD udělat druhý, něco jak WD a WD Storage třeba :-)

sheppi
sheppi
Level Level
3. 6. 2020 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"brzy by měly dorazit Core i6-10600K"

V i6 zrovna pracuji, ale od Intelu není

sheppi
sheppi
Level Level
2. 6. 2020 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moc tomu nevěřím, ale bylo by to super. Qualcomm teď docela podražil, takže konkurence pro něj by špatná nebyla (MediaTek za konkurenci moc neberu, výkonově na tom ty čipy špatně nejsou, ale pořád je kolem nich dost problémů, Kirin a Exynos jsou zase Huawei a Samsung only).

sheppi
sheppi
Level Level
12. 4. 2020 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jfo Jsem na tom stejně, cca před rokem jsem přešel na Operu a přechodu nelituji. Má v základu to, co jsem do Firefoxu přidával pomocí addonů (myší gesta, VPNku) a funguje na Chromiu, takže má výbornou kompatibilitu a rychlost.
Firefox jenom přešlapuje na místě a od doby, co zrušili klasické doplňky, které právě byly tou největší zbraní Firefoxu, není na něm nic zajímavého.

sheppi
sheppi
Level Level
3. 1. 2020 15:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@XyM To nedává smysl, když slabší RX 5500XT má i 8 GB verzi.

Třeba má AMD ještě v záloze nějakou 9 GB verzi RX 5600 XT, sice by to bylo zvláštní, když vyšší verze nabídne o 1 GB méně, ale samozřejmě na výkon by to mělo pouze minimální vliv a pozici RX 5700 (XT) by taková verze neohrožovala.

sheppi
sheppi
Level Level
28. 12. 2019 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@honza1616 Ono záleží, jaký výkon člověk opravdu potřebuje. Já jsem koupil v roce 2017 hned krátce po uvedení Ryzen 5 1600 a byl to obrovský upgrade vůči mojí předchozí sestavě, kde běžela i3-7100. Tehdy jsem si říkal, že takový CPU mi musí bez problému stačit na dalších 5 let. A nejspíš by i stačil, jenže letos vyšel Ryzen 5 3600 a když jsem viděl, že je výkonově v některých případech až o 40% výkonnější než původní Ryzen 5 1600, šel jsem do upgradu. Pravda, už to nebyl takový skok jako i3-7100 -> R5 1600, ale ani tak koupě nelituju. Na druhou stranu nebudu kecat, R5 3600 jsem rozhodně mít nemusel, R5 1600 by mi opravdu ještě pár let bohatě stačil, ale jsem nadšenec a AMDčko udělalo fakt hodně pro zvýšení výkonu po vlastně 1,5 generaci a já to prostě chtěl mít doma :-)

sheppi
sheppi
Level Level
28. 12. 2019 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak a teď mi někdo vysvětlete, jak je možné, že Intel nám dlouhé roky nabízel pouze 2-5% zvýšení IPC u každé nové "generace" a AMD se mezigeneračně daří zvýšení o více než 15%? Že by na té fámě, že Intel úmyslně zpomaloval vývoj svých CPU přece jenom něco bylo? No myslím, že dneska už o tom moc lidí nepochybuje :)

Každopádně pokud se i nadále bude AMD dařit "tunit" Zen architekturu tímto způsobem, Intel bude muset představit něco na svůj styl hodně pokrokového, pokud se chce vrátit zpět na trůn, protože pokud ještě současná architektura Zen 2 nevládne ve všech oblastech v CPU výkonu, Zen 3 vypadá, že si toto místo zabere :-)

sheppi
sheppi
Level Level
21. 11. 2019 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ensidia Mě na občasné hraní stačí i moje vysloužilá RX 470 a to jedu na 25" monitoru s QHD rozlišením :-) Zvažoval jsem pořízení RX 5700 XT, ale ze stejného důvodu (zbytečně drahá na občasné hraní) jsem usoudil, že je to zbytečná investice.
Každopádně třeba taková GTX 1660 Super už mi přijde jako docela slušná karta za dobré peníze, ale oproti RX 470 by to nebyl až tak výrazný posun. Uvidíme, jak dopadne RX 5600 (XT), možná příští rok upgradnu.

sheppi
sheppi
Level Level
13. 7. 2019 16:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Blaazen 100% bude potřebovat přídavné napájení, vždyť RX 5700 má dokonce 8-pin + 6-pin. Takhle výkonnou grafiku s příkonem do 75W (aby ji dokázal krmit jenom PCIe slot) není možné se současnými technologiemi vyrobit.

sheppi
sheppi
Level Level
13. 7. 2019 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Toto nové GPU by mělo mít 24 CU (Compute Unit) jednotek, což znamená celkem 1536 stream procesorů. Připomeňme, že RX 5700 jich má o polovinu více, tedy 36 CU"
Tohle mi připadá jako taková nešťastná formulace, i když je to z matematického hlediska samozřejmě pravda. Lépe podle mě zní, že RX 5600 má o třetinu méně CU než RX 5700, z čehož si i lehce odvodím, že tím pádem by průměrně měl být i výkon o třetinu slabší.

No každopádně jsem zvědavý proti které konkurenční grafice nVidie bude RX 5600 AMD stavět, tipuju GTX 1660Ti :-)

sheppi
sheppi
Level Level
27. 5. 2019 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

12C/24T za cenu pod 500 USD, to teda klobouček. A ještě navíc do desktop segmentu :-)

sheppi
sheppi
Level Level
14. 5. 2019 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na i7-7700K jednoznačně nemá smysl upgradovat, protože nárůst výkonu je ve většině případů nízký vzhledem k nákladům, na které by takový upgrade vyšel. Core i7-8700K, u kterého Intel konečně zvedl konfiguraci na 6C/12T a nárůst výkonu je tak podstatně výraznější, už smysl má, ale pouze v případě, že by se dal sehnat za výhodnější než aktuální eshopovou průměrnou cenu. No a konečně i7-9700K, který stojí prakticky stejně jako i7-8700K, je rozhodně smysluplný upgrade, ale samozřejmě za cenu nejen CPU, ale taky nové MB + RAM.
Každopádně vyplatí se uvažovat i o levnějším i5-9600K (6C/6T), který má taktéž slušný výkonový náskok oproti i7-2600K.

sheppi
sheppi
Level Level
9. 10. 2018 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ta i7 je prakticky downgrade. Ano, v některých aplikacích bude 8C/8T i7-9700K podávat lepší výkon než 6C/12T i7-8700K, ale pořád i tak si myslím, že 12T na tom bude ve většině aplikací lépe.

sheppi
sheppi
Level Level
25. 4. 2018 16:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně jsem čekal, že těch Ryzenů s iGPU bude více, hodila by se i varianta Ryzen 5 2600G, popř. Ryzen 7 2700G. Ale třeba se do budoucna dočkáme :)

sheppi
sheppi
Level Level
13. 4. 2018 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Ostatně Intel mezitím dostal na trh 8. generaci Core, která v případě Core i7 navýšila počet jader o dvě..."

Pokud vím, tak i5 zvýšila počet jader o 2 a to sice ze čtyř na šest, i7 je také šest jader + HT.
V tomto ohledu tedy mají pořád Ryzeny 7 o 2 fyzická jádra více.

sheppi
sheppi
Level Level
12. 1. 2018 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sheppi Ano, update by neměl zbourat systém

sheppi
sheppi
Level Level
12. 1. 2018 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zolo_sk Phenom II je architektura K10 (resp. K10.5), problém by se měl týkat pouze architektury K8 (zmíněný Athlon X2 64, Opteron a Turion), případně starších.

sheppi
sheppi
Level Level
12. 1. 2018 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sheppi Ano, update by neměl zbourat systém

sheppi
sheppi
Level Level
10. 1. 2018 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Může mi někdo vysvětlit účel těch krytů? Krom designu (ale to je subjektivní) si myslím, že jsou spíš ke škodě, protože čipy se pod nimi akorát tak budou "vařit"

sheppi
sheppi
Level Level
2. 1. 2018 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A on je nějaký problém používat starší verzi ovladačů? Zase se dělá problém z toho, co vlastně problém ani tak není...

sheppi
sheppi
Level Level
15. 12. 2017 12:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief Nejjednodušší je použít přímo p/k z Win7/Win8(8.1) přímo při instalaci Win10. Ještě jsem se nesetkal s tím, že by to nešlo :-)

sheppi
sheppi
Level Level
5. 12. 2017 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No od Intelu je nepodpora čipsetů 100 a 200 série pěkný výsměch všem, kteří si koupili drahou desku se Z170/Z270 čipsetem. Když ještě vezmu v potaz, že Z370 je v podstatě přeznačená Z270 a i3 generace Coffee Lake jsou nejspíš jenom přeznačené i5 generace Kaby Lake, vrhá to na Intel docela tmavý stín a jasně to dokazuje, že si ze zákazníka dělají akorát tak dojnou krávu.

sheppi
sheppi
Level Level
31. 10. 2017 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je docela logické, že nVidia nechce oficiálně povolit přetaktování GTX 1070Ti, protože tím by z ní vznikla GTX 1080 a tudíž by tak přetaktovaná 1070Ti parazitovala na prodejích 1080. Prostý marketing.

sheppi
sheppi
Level Level
20. 7. 2017 10:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud to funguje, nemá to nějaké výraznější negativa a je to konkurenceschopné, nevidím v tom problém, že se jedná o slepence :)

sheppi
sheppi
Level Level
14. 7. 2017 13:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Až do nedávné doby arogantní Intel, který si až nezdravě byl vědom svojí neohrožené pozice, najednou dostal silnou konkurenci a je z toho řádně vykolejený. Dělá ukvapená rozhodnutí a s tím související chyby.
Na tomto příkladu je jasně vidět, jak je konkurence důležitá.

sheppi
sheppi
Level Level
12. 7. 2017 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@myrodis Otcovi jsi těžko takový notebook koupil, protože G4560 je desktopový procesor. Ale jinak u ntb bylo začátkem roku 2015 už Pentium 3825U s konfigurací 2C/4T

Reklama
Reklama