profile-image

martinsevcik

Martin Ševčík
Registrace 8. 6. 2009
ID 1507074269
Level
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Články

Kapacita Blu-ray disků vzroste na 128 GB pod označením BDXL

Kapacita Blu-ray disků vzroste na 128 GB pod označením BDXL

Pod novými specifikacemi disků BDXL se skrývá označení nových Blu-ray disků, které ponesou dvojnásobnou kapacitu oproti stávajícím Blu-ray diskům. Konkrétně budou mít přepisovatelné disky kapacitu 100 GB a zapisovatelné disky slušných 128 GB. Ale na radování je bohužel zatím moc brzo, má to totiž háček. Stávající přehrávače a vypalovačky Blu-ray disků nepodporují tento nový formát. A to se týká i herních konzolí Playstation 3, kde přehrání firmwaru taktéž bohužel nepomůže. Důvodem této nekompatibility je fakt, že BDXL disky obsahují až tři nebo dokonce čtyři datové vrstvy a potřebují tedy silnější laser. Zpětná kompatibilita u BDXL mechanik ovšem bude, takže bude možno na nich vypalovat stávající Blu-ray média. Zatím nebylo oznámeno, kdy se disky dostanou do světa, pravděpodobně to bude během několika měsíců. Místo by dle odhadů mohlo být Japonsko. Společně s formátem BDXL byl uveden ještě jeden, který má označení IH-BD. Jedná se o hybridní 50GB médium, které nese

7. 4. 2010 02:00
Informace o nových VelociRaptorech od WD

Informace o nových VelociRaptorech od WD

Společnost Western Digital oznámila novou řadu disků VelociRaptor, které nabízí vysoký výkon a jsou tak určeny pro náročného zákazníka. Proniknout by měly do světa v průběhu tohoto čtvrtletí. Nabízeny budou jak ve 2,5palcovém provedení, tak i společně s 3,5palcovým rámečkem na chlazení, který se nazývá IcePAK. Plotny se budou točit rychlostí 10000 otáček za minutu, disk pojme 150, 300, 450 nebo 600 GB dat a vyrovnávací paměť má kapacitu 32 MB. S počítačem je zajištěna komunikace pomocí rozhraní SATA 6 Gbps, MTBF je stanovena na 1,4 milionu hodin, latence jsou 3 ms a disk by měl být schopen nepřetžitě poskytovat přenosovou rychlost až 145 MB/s. Hlučnost disku je 37 dBA, obsahuje technologii NoTouch ramp load pro snížení opotřebení. Záruka disku bude pětiletá. Zdroj: TCM

3. 4. 2010 16:00
Corsair a nové SSD disky

Corsair a nové SSD disky

Společnost Corsair představila dvě nové řady 2,5" SSD disků Nova a Reactor a také jeden nový přírůstek do 3,5" řady Performance. Disky Nova nabídnou konektivitu SATA 3.0 Gbps, obsahují buňky typu MLC (multi-level cell) a vyrovnávací paměť má kapacitu 64 MB. V nabídce budou dva disky, které ponesou název V64 a V128, což značí i jejich kapacitu 64 GB, resp. 128 GB. Model V64 čte data rychlostí 215 MB/s a zapisuje 130 MB/s. Cenově vyjde v přepočtu na 4200 Kč (163 Euro). Model V128 čte data také rychlostí 215 MB/s, ale rychlost zápisu má vyšší, konkrétně 195 MB/s. Jeho cena je 8000 Kč (308 Euro). Nova V128 Řada Reactor taktéž nabídne dva SSD disky. Jejich kapacity jsou 60 GB (R60) a 120 GB (R120). K počítači se připojí pomocí SATA 3.0 Gbps a mini USB konektoru. Vyrobeny jsou pomocí MLC buněk a obsahují 128 MB vyrovnávací paměti. 60GB model nabídne rychlost čtení 250 MB/s a zápisu 110 MB/s, jeho cena bude 4000 Kč (154 Euro). 120 GB model čte taktéž rychlostí 250 MB/s, ale zapisuj

3. 2. 2010 15:00
3

Komentáře

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
4. 2. 2010 22:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bigglebowsky Komentáře mazat bohužel nemohu a za tu chybu se omlouvám. To ten stres během zkouškového.. :)

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
15. 1. 2010 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hustakF Opraveno, díky za připomenutí.

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
14. 12. 2009 16:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TURU Jistě, díky. To je tak, když píšu tři skoro stejné novinky naráz :)

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
8. 12. 2009 21:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bunik Pravda, pravda. Dle informací budou karty k nalezení například v počítačích HP Pro 2000.

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
27. 11. 2009 00:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já jsem narozdíl od Vás test nestihl projít. Až se našel volný čas, test byl pryč. Ale pokud je to pravda, pak to je neobjektivní test (kvůli Phenomu). A vysoké ceny u Intelu přece nejsou nic neobvyklého. Samozřejmě jsou ale jádra navíc přínosná opravdu jen v některých případech, nikoliv ve všech.

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
27. 11. 2009 00:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vždyť s těmito praktikami se setkáme nejen u Korejců :-)

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
20. 11. 2009 21:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V Evropě by měl být až příští měsíc, tzn. v prosinci. Odhadovaná cena dle serveru TCM vzhledem k parametrům popisovaného modelu by mohla být kolem 500 Euro, což je v přepočtu 13 000 Kč. Jsou to ale jen a jen odhady ;)

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
18. 11. 2009 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SatanS Možná je to taková malá sázka do loterie. Ale řekl bych, že o všem rozhodne cena desky.

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
18. 11. 2009 08:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel je to tak, někdy mně připadá, že bych měl při přepočtu z dolarů použít kurz Eura, aby se to blížilo našim cenám (trochu nadsázka). :-)

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
30. 10. 2009 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@darkmagic Bohužel jsem nenašel nic o dostupnosti, budeme si ještě nějakou chvíli asi počkat.

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
29. 10. 2009 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mikacek Přejete si nahradit logo Intelu tímto obrázkem? :)

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
28. 10. 2009 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zrovna tato hodnota je taková sporná. Ale jak jste řekl Vy, je to hranice, nikoliv její překročení. Pokud se tedy uživatel udrží na této hodnotě a nebude ji zvyšovat např. taktováním, mělo by jet vše bez jediného problému. Takhle nějak bych to viděl ..

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
7. 10. 2009 19:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jandaskunk Pravda, jak se tam jen ten Athlon mohl dostat .. :-)

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
28. 9. 2009 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No tak do PCI-E 16x konektoru můžete napojit jakoukoliv rozšiřující PCI-E kartu (klidně i PCI-E 1x), jestli myslíte toto..

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
25. 9. 2009 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky, připsal jsem to tam. Já bych řekl, že je všude občas potřeba taková malá evoluce, nikoliv revoluce. Proto se výrobci snaží hodně funkcí integrovat do jediného čipu. Důvodů k tomuto je mnoho, především to bude asi ale cena..

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
21. 9. 2009 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tomcat2 Nejde spíše o to, že hodně uživatelů vybírá procesor podle základní frekvence, jelikož je netaktují? Pak je pro ně frekvence téměř rozhodující při výběru. A proto takové modely vznikají, samozřejmě důvodů je více. Třeba nejvyšší modely jsou reprezentativní pro takové firmy.

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
17. 9. 2009 12:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@X-COM Zdravím, já jsem teď při pročítaní RSS narazil na toto: "The new OCZ Z-Drive is an all-in-one high performance plug-and-play bootable PCI-E solid state drive"

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
16. 9. 2009 16:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tarman Ano, tak to můžu psát taky, ale tím ty ceny nesnížím :) Zkrátka si na to tady v Evropě musíme zvyknout..

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
15. 9. 2009 20:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@armg Vida, máte pravdu, opraveno, díky. Příště si ty TCM informace ověřím :)

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
12. 9. 2009 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rexman Tak jsem hledal a zjistil jsem, že budou pro USB a jejich spotřeba bude kolem 1,5 W.

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
12. 9. 2009 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marenek Ale také není řečeno "jen s hraním her". Je fakt, že zapojení mnoha monitorů není v dnešní době nic nenormálního, jen je to za hodně velké peníze. Tento krok od AMD to přináší i mezi normální "smrtelníky" a ti to pochopitelně mohou využit jakkoliv chtějí, nejen na hry.

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
9. 9. 2009 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Razmir Děkuji za upozornění, je to takhle lepší? :-)

Martin Ševčík
Martin Ševčík
Level Level
11. 9. 2009 01:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dave79 To takhle přesně říct nejde, jen tak narychlo jsem zkoukl google a viděl jsem porovnávací testy Athlonu 64 X2 A Phenomu X4. Vkládat sem ale linky z konkurenčních webů nebudu :) Zkuste si vyhledat třeba "athlon 64 X2 phenom II X4" v googlu, hned na první straně jeden test najít lze, ale připomínám, že se jedná o srovnání 4 a 2 jader, tudíž je potřeba sledovat aplikace, které nevyžadují více jak 2 vlákna, aby srovnání bylo relevantní. Každopádně záleží na typu aplikace, někde je nárust 20% výkonu, někde méně, někde více. Co také čekat od nové architektury procesorů, přece vyšší výkon :) Jinak to, že je menší samozřejmě přináší i menší vyzařování tepla, vyšší taktovací potenciál atd.

Reklama
Reklama