Chápu, že pro někoho 20.000 vozidel je zajímavý vzorek, problém je spíš v tom, že není řečeno kolik z těch 20.000 je 10+ let, kolik 5+ apod. Říct, že je to 2,5% a u těch nejstarších i 30%, dobrý, ale kolik je těch starších 13 let? 3-5 ks ? Když se podívám na různé trhy s ojetými elektromobily, zjišťuji, že většina majitelů elektromobilů se jich zbavuje víceméně po 8 letech. Je to totiž tak nějak na hraně dostat za ten starý ještě nějaký peníz. O elektromobily typu Nissan Leaf je prakticky nulový zájem, protože s novou baterií byl schopen ujet za dobrého počasí 120 km, dnes po 8 a více letech se pohybuje na 60 km. No to jsem s Trabantem z roku 1971 ujel na rezervu víc... A měnit baterií u elektromobilu po 8 letech baterii, když má najeto 40-60 tis.km, to opravdu nikdo nedělá. Musíme si uvědomit, že koupit dobré ojeté auto se spalovacím motorem v celku slušné kondici na 5 let ježdění je možné s nějakými 200 tis. km, u některých značek a typů není problém ani při 300-350 tis. km. Najít mezi ojetými elektromobily vůz s podobným nájezdem je skoro nemožné. A to je odpověď. Pokud někdo najede 5.000 km ročně pak může koupit s klidným srdcem i elektromobil z druhé či třetí ruky. Pokud se však jedná o někoho kdo najezdí 15-20-25 tis. km a víc ročně, pro něj elektromobil není, a to ani nový... Bohužel. To je ta realita.