Komentáře

PpXx
PpXx
Level Level
19. 12. 2012 08:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 Tak Vám gratuluji k pasivnímu vytápění domu, měl jste štěstí. :D Já to samozřejmě nemyslel vážně, jen nechápu proč to nikdy nevyhraji :) třeba to příště vyjde. Přeji pěkné Vánoce a pěkného Silvestra.

PpXx
PpXx
Level Level
18. 12. 2012 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@test5 aha, no jo, to nevadí, už tak mi chodí plno blbostí a spamu takže... navíc ten mail nepoužívám.

PpXx
PpXx
Level Level
18. 12. 2012 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemůžu tomu uvěřit. Myslím, že je to podvod. Jména si určitě vymýšlejí nebo si to rozdají mezi sebou.
Jak to, že nikdy nic nevyhraju?? :D to je smůla. Jinak, kdyby se chtěl výhry někdo vzdát, tak ať mě kontaktuje :)
p.falt@seznam.cz

PpXx
PpXx
Level Level
15. 2. 2013 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak, s největší pravděpodobností to bude grafickou kartou nebo jejím ovladačem. Ale dnes už celkem dlouho podporují všechny karty rozlišení nějakých 2560x1600, takže by musela být hodně stará, aby to nezvádla :) Já konkrétně mám taky dva monitory, tento IPS235 a LG Flatron 22" a úplně bez problému. Tak, může být vadný i ten monitor. I když, co jsem četl, karta může podporovat takovéto rozlišení, ale protože je třeba slabší a má menší paměť, tak dva monitory nemusí utáhnout. Co je to za grafiku?

PpXx
PpXx
Level Level
10. 7. 2012 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tief Tak s Philipsem nemám vůbec dobré zkušenosti, ať už jde o jakýkoli typ elektroniky a ty jejich poslední úlety s monitory (svítící rámečky...) se mi moc nezamlouvají.

I když tenhle monitor nevypadá zas tak špatně.

PpXx
PpXx
Level Level
10. 7. 2012 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám doma nějaký ten měsíc 235P a jsem fakt spokojený, super barvy, s jasem taky nemám problém. A co se týče konstrukce, musím nesouhlasit, těžký podstavec a robustní tělo..prostě na stole drží jako prase a nehoupá se. :)
Možná když se zvedne hodně vysoko monitor, tak to chápu, ale tak to nemám.

Neocenitelný je výškově stavitelný podstavec, jsem dost vysoký, takže se už nemusím dívat dolů.
Líp jsem za tu cenu udělat nemohl.

PpXx
PpXx
Level Level
27. 6. 2012 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...ale tak to jo, myslel jsem si, že to bude asi ona, ale moc se mi nezdá, že by to bylo nějaké špatné, jsem asi slepý :) Těžko říct, z fotky. Lepší by bylo vidět to naživo, jak to opravdu vypadá....

PpXx
PpXx
Level Level
24. 6. 2012 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, tak to jako vždycky záleží na kusu, že? Už mám nějakou dobu a je perfektní. A dost lidí ho taky hodnotí pozitivně. Hned z počátku jsem si kontroloval barvy a jejich rozdíl po celém displeji a žádné chyby jsem nenašel. Já nejsem náročný hráč, ale po TN, který mám jako druhý monitor je to sakra pokrok a jak říkám odezva stejná. Ale vadné kusy jsou u všech výrobců a nejsou to jen monitory, co se nepovede. A můžete mi prosím říct, která fotka to na CZC je? Nenašel jsem ji nebo nepoznal. :) Navíc tam mají některé mylné, patřící k typu IPS235V (bez pivotu). Jo, já kupoval v Alfě.
A CRT? To je blbost. Blikání, hnusný obraz, spotřeba jak prase, dnešní úhlopříčku by už při té velikosti nezvládly...takže CRT by asi lepší nebyly. Asi jste prostě neměl štěstí. :)

PpXx
PpXx
Level Level
29. 5. 2012 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Jo, asi máme štěstí. Myslím, že Samsung je tak na úrovni LG, mají podobný design. LG a Samsung jsou něco jako Hyundai a Kia, takoví bratři :) A ty parametry? Možná jo, ale to jsem se setkal i s jinýma, hlavně s prodejci, ti mají často špatné údaje. Pak se člověk diví, co kupuje. Třeba co mě zarazilo, na stránkách Sony Ericsson má xperia 5 Mpx, mám ho, ve skutečnosti má 8. To je co? A pak věřte výrobcům... :D

PpXx
PpXx
Level Level
28. 5. 2012 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Oni v tom Phllipsu vůbec dělají poslední dobou pěkné paskvily. Ten jejich monitor se svítícím rámečkem byla taky dobrá blbost. :D

Jo, ta Hifi věž mě vždycky kopla.. :) ať zůstanou u žárovek, ty jsou celkem dobré

PpXx
PpXx
Level Level
28. 5. 2012 15:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No nevím. Já mám skoro celou domácnost s LG a jsem spokojený. Naopak, hodně věcí od Phillipsu se mi podělalo (neničím je úmyslně :)) a mohl jsem je vyhodit (sluchátka, hifi). Monitory jsem nezkoušel. Mám LG Flatron 22 a v pohodě. Nedávno jsem si koupil LG IPS235P a zatím si ho nemůžu vynachválit. Za tu cenu určitě lepší než blbé TN. Dělám grafiku doma i v práci a nezaznamenal jsem žádné vady oproti tamnímu NEC 21. Naopak, matný display a věrné podání barev je perfektní. A nějakých 6+2 bit mi taky nedělá problém. Odezva u her super a pokud někdo bude brát IPS235, tak určitě 235P s pivotem a výškově stavitelným podstavcem. To tenhle nemá a když už je to IPS tak bych to tam čekal. Já ho DOPORUČUJI! Nechci dělat LG recenzi, ale určitě bych se těm Korejcům nevyhýbal, protože LG se věnuje obrazovkám pod LG Display, takže jak tu někdo psal, rozváží to jinam. Za 4000 lepší panel nenajdete..

PpXx
PpXx
Level Level
21. 5. 2012 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten podpatek, co podpírá panel se mi nelíbí. Nevypadá zrovna stabilně. A taky při stále se zvětšující úhlopříčce vypadá divně tak úzká nožička.

PpXx
PpXx
Level Level
18. 4. 2012 08:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pěkný článek, ale připojím se, máte špatný obrázek u monitoru LG IPS235P, pokud se nemýlím obrázek patří IPS231, vámi recenzovaný má pivot, výškově nastavitelný stojan a vypadá trochu jinak, mám ho doma...odkaz: http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514507X23B2OF1FQP
Tak mi promiňte tu připomínku, to jen ať to nezmate ostatní. Přeji pěkné ráno

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 13:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NHKG Přesně, kvůli toho CPU. Ostrava? Tak to jsme na tom stejně. To znám. Pořád se práší, navíc jsem hned u cesty. :) Je to hnus. Chudinka počítačík. Pořád má zanesené plíce. :)

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikeczcom Aha, dobrý :-D. Tak za křeslo zase tolik dávat nemusím. Vy to vždycky tlačíte do extrému. Já zase viděl ramky za 85 tisíc. Myslím, že 64GB nebo tak nějak, to už by byla sestavička co vy na to? i7 za nějakých 30, ramky za 80, case za 15, nějaké to SSD, křeslo za 85 no a celé pracovní místo může hned stát minimálně půl milionu. :D Repro Beng & Olufsen nevím co ještě...

Jo, ty dvě pozice na zdroj jsem viděl, ale právě jsem si nebyl jistý tím otočením, jinak pěkné možnosti skříně, no pro mě určitě ne ;)

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek Ano, jde otočit, samozřejmě. Já osobně bych to ale nedělal, nevím, asi by mi to vadilo kvůli grafice. Lepší je dole a otočený směrem dolů. A věž na procesoru je tím pádem pěkně osamocená a vyfukuje teplý vzduch ven ať už vodorovně nebo svisle.

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě hlavně štvala ta instalace zdroje a desky, když je zdroj nahoře. Díky za info o Montgolfierových, já navíc nestudoval přímo PC design, skříně atd. takže o nich slyším poprvé. Jo na chieftec jsem měl zálusk, ale ano, nějak se vytratil. A k tomu zdroji dole, je to lepší, já určitě zaznamenal nižší teploty a méně hluku a jsem pořádkumilovný takže kolem PC uklízím. 690 je na vysokých nožkách, takže utřít pod ní není problém a na filtr a vnitřek také nezapomínám. Nesnáším to, když je uvnitř jen trochu prachu, tak jde hned pryč! Nejhorší když se začne z prachu dělat takové to bláto. V práci se o kompy tak hezky starají, že některé mají i pavučiny. Já jsem je vyčistil, stejně se nerozjely :) Mají svůj věk.
To jen tak k tomu.

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikeczcom Tak, je celkem pěkná. A to řešení s disky dole znám, jen jsem to taky neviděl naživo. Opravdu pěkné a decentní. A zdá se mi to nebo ten zdroj je tam na výšku? Ne to se asi mýlím a nemůžu to tam najít. Jo, mít ty peníze, proč ne i když já nejsem ten typ, kdybych měl ty prachy, tak stejně to za to nedám, protože mám určitá měřítka, co je pro mě důležitější. Pořád je to blbá skříň. Nejsem žádný overclocker, správce nebo tak, takže nedokážu říct, jestli ta skříň opravdu za to stojí. Asi tak: "i když mám ty prachy nekoupím si Veyron nebo Zondu jen protože na to mám, raději nějaké BMW 7 v plné výbavě nebo Bentley a budu spokojený. Ale nejsem ani šetřílek, za každou cenu ušetřit" Prostě mám svá měřítka. Co se týče Cooler Master, pravda, je to pro běžné lidi nejlepší volba cena/kvalita. A mají slušný výběr. A jak jsem říkal, tak tu skříň mám na stole, takže prach od podlahy nehrozí, samozřejmě to by byla blbost, na podlaze. Schéma toho Silverstone mi připomnělo, ta 690 je dost variabilní, koše se dají vyndat a skříň lze osadit až 10 větráky (blbost jich tam cpát tolik samozřejmě), zrovna dolů v řadě místo těch košů. A je možnost více způsobů a směrů vyfukování teplého vzduchu. Kroucení nebo problém s kabely jsem nezaznamenal. Já bych spíš investoval do pořádného křesla, ať mě u kompu nebolí záda :-D

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikeczcom pěkný výběr. tak ta poslední se mí líbí nejvíc.. LianLi... cena, to je právě to. A takový dědek zase nejsem, něco by ta skříň mít měla, mám ji na stole a musí být trochu vidět. Něčím zaujmout. A další věc: zdroj dole!! konečně! proč u dražších skříní? Já (designer) bych hned dal zdroj logicky dolů kvůli hmotnosti a tak. Proč to konstruktéry nenapadlo hned? Proč se začalo výrobou se zdrojem nahoře? Kamarád mi říkal, že to je prý kvůli toho, možná, že v minulosti ty desktopy zvedali na výšku a tak se to zažilo a začali dělat zdroj nahoře. Tak jak to je?

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikeczcom Jo ještě, třeba tak stejně mi vadí např. u Thermaltake Soprano, ta dvířka. Ten design není špatný, ale pro skříň naprosto nevhodný. A je tam zrovna ten lesk, což je nevýhoda. Ve škole jsem ji měl možnost vidět. U každé byly ty dvířka sundané. A zabírají hodně místa.

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mikeczcom Asi tak. Já jsem volil a vybral jsem si tu verzi Lite, dok tam má ale bez portu, má jen to vybrání a USB 2.0. Mě to nevadí, oba prvky moc nevyužiji a měl jsem přece jen nějaký ten strop. Mám štěstí, vnitřek je opravdu pěkně udělaný a zatočené hrany má i ostatní detaily kvalitně udělané. Tak jasně, dělá to hodně, cena je cena. Ale pro mě je to určitě posun :) A já nejsem zase tak náročný a určitě mě to zpracování překvapilo. Hlavně absence klavírního lesku nebo jak se tomu říká. Plechy jsou hezky drsné jakoby opískované. No, záleží na vkusu a potřebě uživatele, že? A pro hodně lidí je to přínos, za dobrou cenu lepší skříň, i když s nějakými mouchami. A někde psali, možná tady, že se naopak Cooler Master zlepšil v té kvalitě...

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NHKG přesně. Ten UFO design mi vadí. Čím dražší tak dělají horší design, na lan party nebo co, ty madla mě štvou. Snad jen HAF ujde z těch dražších. To se mi zrovna na takových jako 690 líbí. Vypadá důstojně a není přeplácaná. Nejlepší je, že nebliká, nesvítí jak pro puberťáky všemi barvami. Decentně svítí malá červená kontrolka na vrchu skříně, takže to vůbec nevadí, a je tu možnost zapínání podsvícení předního ventilátoru. Nevím, pro koho to navrhují, že to tak zprzní. Pro hráče? Ne všichni hráči jsou ujetí na ty obludy. Proto mi ten výběr trval fakt dlouho, nakonec jsem vybral správně. A za dobrou cenu. Jo, ještě: když konečně narazíte na pěkný design, tak vnitřek je na nic.

PpXx
PpXx
Level Level
13. 3. 2012 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, jo ten CM 690 II mám už nějaký ten měsíc doma. A je super, nemůžu si stěžovat. A pozice na disky jsou bezproblémové. Celková instalace komponent je rychlá a pohodlná. Cable management, větrání, za tu cenu vše na nejlepší úrovni. Žádné ostré rohy. Krásný a decentní design. Prý moc děravý, myslím, že to není problém a na hlučnost to nemá vliv. Je tišší než moje předešlá elite 332, a ta děravá nebyla. Absence USB 3.0 nevadí, je více typů 690. Pokud vím, ta o nějakou tu stovku dražší má USB 3.0 (modře zabarvený port) i ten vrchní dok na disk má funkční. Teď jsem to neověřoval, ale myslím, že to tak je. Já ten model určitě DOPORUČUJI!!! Nepíšu recenzi? :D

PpXx
PpXx
Level Level
27. 1. 2012 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek Co to mělo být za dotaz? Tmavé fotky? Tmavá fotka vypadá úplně jinak. Naprosto souhlasím s Panem Vítkem. Černá skříň je uvnitř tmavá, ne? A k té podobnosti s tou 690. Teď se na ni dívám. No, není to tak strašné. Jen na první pohled ji připomíná. Ale ten vrch bije do očí. Akorát otočili USB port.

PpXx
PpXx
Level Level
27. 1. 2012 08:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hned jak jsem to poprvé spatřil, tak to bylo jasné. Hledal jsem to hned ve článku. Úplně drze zkopírovaný CM 690 bez jakékoli zásadní změny. Mám 690 II doma takže vím. A jaká premiéra? Ať zůstanou u chladičů, mám tranquillo a to je na druhou stranu perfektní kus. Tohle je trapné!! :)

Možná sklo je jiné na boku, nevím jestli je 690 i se sklem. Ale ten vrch...

Reklama
Reklama