Pokud vidíte jako přímého konkurenta SC tak bude potřeba zapnout ten monitor :-P
Tohle má být spíš masivnější Space Engineers/Empyrion, etc. protože voxely, pane autore, to je něco co SC nemá, nikdy mít nebude a ani to není/nebylo plánováno. To je doslova jako říct, že Insurgency je konkurencí pro Squad nebo Squad pro Armu :-D
Co se "Dual Universe" týče tak to hodně štěstí. Voxely přináší samy o sobě spoustu technických překážek i pro jednoho hráče. Né tak pro tisíce hráčů na jednom místě. Specificky když přidáte ten nevyhnutelný fakt obřích staveb s detailním interiérem.
Některé hry to vyřešili zpomalením času (viz třeba EVE Online), ale to se pro real-time stavění ve voxelovém světě nehodí.
Ale tak nebudeme věřit lžím o neexistujícím MSRP $249, už je to nějaká doba co vyšli GTX 1080/1070 a cena je přesně stejná jako u těch FE. Takže ve skutečnosti je MSRP pro 1060 těch 300, čili 8900+ CZK.
Jenže ohlášený Radeon za "200" dolarů stát 200 s největší pravděpodobností nebude. A to do toho nepočítám VAT/CLO. A kdo ví jak jsou na tom kecy o dostupnosti, pokud zas AMD zklame tak ty karty můžou ve výsledku stát i dvojnásobek původní lživé ceny LOL.
sestava HOME, aneb jak si zadělat na průser: OEM zdroj pro AMD/AMD sestavu, "všestranné" tzn. i na hry je Vishera zatím nejhorší možný procesor (starší hry mají obrovský problém se poprat s tou architekturou a novější hry by benefitovali víc s novým API DX12/Vulkan) a ještě ke všemu napsat Visheru jako "osmijádrový" procesor.
GTX970 4G, dobrá karta s 3.5GB VRAM, na to bacha (a jako takovou bych za mě nedpoporučil pro neznalého).
6600K se mi zdá do herní mašiny jako zbytečné, už jen z důvodu slabého přetaktování, navíc i Intel bude benefitovat z DX12/Vulkan.
Samsung SSD Pro verze je zbytečně drahá a čistě "herní" mašina to nepotřebuje ani na OS a na hry už vůbec.
Nemám námitky na zbytek sestav, ty mi přijdou povedené !
Na konec dodám, že by bylo stejnak lepší si počkat 2 kvartály na nové grafické karty :)
Podle toho co sem o Win 10 četl, viděl, slyšel a zažil je to přesně naopak: Win Update resetuje tato nastavení několikrát v průběhu aktualizací, nad kterými uživatel nemá kontrolu. Damage Control se pozná, ale k ničemu není.
Jen se potvrzuje, že se MS snaží vyzrát na uživatele a ukousnout si nějaká jeho data :3
Přechod na Win 10 mám v plánu minimálě až za rok, jestli teda MS přestane provádět tyhle zmyšlenosti.
šílenost nebo tragédie ? k čemu je mi router co sice "splňuje" standard 802.11ac ale má 100Mb/s LAN porty ?:D nehledě na cenu, mimoto ntb s 802.11ac za 15k taky myslím neexistuje (no to ale ani s 802.11n FULL) takže asi tak.:)
Některé věci v článku mi nedávají smysl jako například "chyby se neschovávají za Lens Flare efektem" přičemž je tu víc těchto stupidních vad, chcete-li Lens Flérů, než bylo v BF3 a jsou přehnanější :) CryEngine 3, respektive Crysis 3 je pořád co se grafiky týče daleko před FrostBite 3, ač třeba nebyl plně využit v Crysis 2 tak Crysis 3 je už jiný případ. Crysis 3 co se grafických efektů (technologie) týče převálcuje BF4 jak nic, to že je pak scéna jakoby fantasy (přeumělkovaná) je věc ale úplně jiná :)
SteamOS je vlastně Linux s nadstavbou (pokud je mi známo), takže se vlastně dočkáme portování pro Linux. Časová exkluzivita u her od Valve nebude (potvrzeno), jak na tom budou ostatní vydavatelé/vývojáři je věc zcela jiná.
Na Games.cz padl názor ohledně počtu steam machines (je jich víc) a názor beru za svůj, jestli je cílem Valve co nejjednodušeji dostat PC v hezké skříňce do obýváku tak tím že je víc Steam machines a dokonce se dá libovolně měnit HW a dokonce i změnit OS. Jak potom vypadá snaha něco sjednotit když si můj doma postavený PC můžu vlastně označit za Steam Machine ? mě to moc jednoduché nepřijde, měli udělat jen jednu verzi (konzoli) a bylo to. Víceméně by udělali konzoli s možností přechodu na normální PC třeba s Windows (dual boot třeba).
Důvodem proč není PhysX rozšířený je právě proto, že běží jen na grafických kartách Nvidie. Na jednu stranu chápu proč by Nvidia neměla nikomu dávat své Know How, na druhou stranu chci masové rozšíření PhysX do takové míry, že už to nebude druhý fyzikální engine pro pobavení, ale hlavní fyzikální engine co se stará o všechno a má vliv na hratelnost (jako Havok a HL2). Pokud Nvidia nepovolí tak časem PhysX úplně zanikne (Nvidia přece nemůže furt cpát prachy studiím za implementcaci, to je prostě dlouhodobě nemožné).
Tak pokud je mi známo Steam má už dlouho skutečný OFFLINE mód (autor článku má zastaralé info ?) a pravda taky sem se tomu dlouho vyhýbal a nebýt slevových akcí vyhýbám se tomu doteď, ale co mi vadí víc než Steam je právě ten zbytek (teď nemluvím jen o Originu, ale i o Uplay, Ubisoft Game Launcher, Rockstar Social Club a nejhorší z nejhorších GFWL,...). Musím přiznat, že to už jsou skutečně otravné a zbytečné blbosti navíc, co jen zdržují samotné hraní. Valve to pochopilo a nic navíc už ke svým hrám nepřidává (proč taky když vše potřebné je skrze steam), ale nepochopili to 3rd party firmy které jsou na steamu...