Bezos zřejmě nemůže v noci ani spát, jak moc se stará o naši planetu. Ještě že máme takového ochránce, který vždy podá žalobu, když je naše životní prostředí v ohrožení
V prvním blogpostu od Unity se píše "We are introducing a Unity Runtime Fee that is based upon each time a qualifying game is downloaded by an end user. We chose this because each time a game is downloaded, the Unity Runtime is also installed." Takže šlo o počítání stažení, které se pak nazývají instalací
Paradox má takovou reputaci, že většina nových strategií, co vydá, stojí v době vydání za nic a až tak v průběhu 1-2 let po pár větších patchích a DLCček se z nich stávají skvělé hry.
HotS jsem hrál před lety. Narozdíl od LoL nebo Doty2 mě to dost bavilo, měl jsem celou řadu oblíbených hrdinů za které jsem hrál. Co mě ale fakt nebavilo, že pořád vydávali nový updaty, kdy pokaždý úplně předělávali a rebalancovali stávající hrdiny. To jsem si pokaždý zvykal na nový buildy u stávajících hrdinů co mě bavili, ale pak zase vyšel novej update a zase předělaný skilly a jejich vylepšení u všech stávajících hrdinů. Tohle pořád dokola mě nebavilo.
Na Linuxu má AMD a Intel aspoň kompletní ovladače včetně akcelerace jako součást linuxového jádra. Nvidie fungují sotva jako zobrazovadlo, každý si holt představujeme kvalitu trochu jinak.
"Například Opera umožní využívat v podstatě jakýkoliv vyhledávač, který pak můžeme v adresním řádku zvolit namísto výchozího pomocí zkratky. Můžeme si tak nastavit, že pokud napíšeme třeba "w Jára Cimrman", informace o českém velikánovi se budou hledat na Wikipedii, respektive nyní je to tak už ve výchozím nastavení prohlížeče."
Stejnou funkci má dlouhodobě i Firefox a nejspíše i další prohlížeče
"Pro zákazníky to tedy znamená, že pokud nechtějí využívat platformu firmy Epic, nebudou muset, pokud jim ta od Humble nevadí." Nějak v tom nemám úplně jasno. Humble prodává jen klíče k hrám na jiné platformy (steam, gog, atd.). Tudíž v případě Epicu půjde o to samé, ne? Na Humble si budu moci koupit klíč dané hry na Epic platformu.