Komentáře

!hugo!
!hugo!
Level Level
23. 8. 2013 05:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud tedy máte na mysli Physx efekty tak je odpověď celkem jednoduchá.
Za 1. Potřebujete na to slušnou grafiku
2. Potřebujete na to grafiku od Nvidie
3. Blbě to vypadá. Vysoká grafika na které hráči tak lpí má hromadu podob, od realistické po komixovou se spousty jiných grafických efektů. Fyzika je jenom jedna a tu Physix opravdu ztvárnit neumí.
4. Krom toho že to blbě vypadá tak to navíc nepřináší do hry vůbec nic interaktivního. Věřím, že v Crysis hráč uvítal možnost nastavení fyziky a většinou si jí nastavoval na maximum.

Hráči, podobně jako já chtějí parádní fyziku, bohužel se jí povedlo přenést pouze do HL2, kde se sní opravdu určitým způsobem pracuje. Pokud má hráč s fyzikou vyloženě kontakt a nemusí se na ní jenom koukat, rád to ocení.

!hugo!
!hugo!
Level Level
23. 8. 2013 05:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já nevím, četl jsem jenom mojí oblíbenou sérii tzn: Underground až Most Wanted a poté jsem se dostal až k Pro Street, ale hledat reálnou grafiku v sérii kam realičnost absolutně nepatří mi přijde dost zvláštní. Každej díl má svůj styl a tomu odpovídá i vizuální stránka. To můžu rovnou pomluvit TF 2 a podobné tituly za špatné materiály a podobně. Krom toho v době vydání dílů Underground až Most Wanted byla grafika absolutně boží a člověk potřeboval sakra mašinu aby si ty hry mohl vychutnat v plný palbě.

!hugo!
!hugo!
Level Level
23. 8. 2013 07:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@!hugo! Tak jsem článek dočetl a musím říct že neznalost série autorovi trochu podráží nohy. Je vtipné když si autor myslí, že všechny díly vytvořilo jedno studio :D a odkazuje tím větami jako: " Je vidět, že se v tomto ohledu vývojáři již perfektně poučili a doufejme, že nepřijdou s nějakou razantní inovací (Most Wanted 2)" nebo: Vývojáři dostali po předchozím díle pořádně přes prsty, a tak si řekli: "Hmmm, Pro Street byl slušný. Udělejme jeho klon. (Odkaz za sebou na Undercover, Pro Street a Shift)" Každý díl z těchto vyjmenovaných dělalo jiné studio a stejně tak k tomu i přistupovalo jak hratelnostně tak graficky. Díky tomu můžeme vidět i dva díly NFS do jednoho roku.

Jinak je to docela zajímavé čtení jenom škoda toho, jak se autor zaměřil na tu realitu. Ta do NFS nikdy nepatřila pokud nepočítáme Shift a Shift 2 a i tam je brána s hodně velkou rezervou.

Reklama
Reklama