Zpět na článek

Diskuze: Abit Fatal1ty AN8: Nebezpečná známost

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rado85
Rado85
Level Level
26. 5. 2005 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ak mam 600Mhz Ram AData a na tejto deske nejdu viac ako na 500Mhz lebo ak zdvihnem FSB (HTT) viac ako 250 tak mi doska uz nenabehne..Je možné že to deska nezvláda?Alebo mam nieco nastavit v biose?Ram mam nastavene na auto.

Guliver
Guliver
Level Level
23. 3. 2005 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Poradí mi někdo, kde je u nás fyzicky dostupná ?
Dík.

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
23. 3. 2005 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V baleni neni Guru Clock. Ale jak jsem PSAL v clanku, vyvody na desce jsou....

JeffoNeoN
JeffoNeoN
Level Level
22. 3. 2005 19:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja sem fanda oc a chcel by som si tuto dosku kupit nakolko idem kupovat novy pc anemozem ju zohnat mohli by ste mi poradit pls.aeste jedna vec rozhodujem sa medzitouto abitkou dfi ktoru by ste mi odporucili a kde by som ju mohol potom i kupit?

mad maxii
mad maxii
Level Level
21. 3. 2005 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To OC je dulezite i pro normalni uzivatele, jelikoz maji ty desky vyssi zivotnost nez ostatni... V posledni dobe jsem videl u ASUSEK seznam pameti se kterymi to chodi...-((((( To je spatne jelikoz to ukazuje mensi stabilitu pametoveho radice. Ted jsem menil starou asusku(kt333) za novou(nf2) a na nove nestabil, pridal jsem voltaz pametem a v poho...-((( To same i MSI...-((( Znackove Mushkiny a nf3s939 s tim zlobilo, noname a chodi to do ted...
Zatim vyborne zkusenosti s Epox,
nf3ultra:
http://82.142.67.217/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=4646
a nf4ultra:
http://82.142.67.217/default.asp?mtc=0&cls=stoitem&stiid=4647
Epoxy chodej vyborne taktovat a jsou to drzaci. Po pravde receno neprohloupis s nicim, jen se s necim budes rozcilovat vic a s druhym min.....o:)

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
21. 3. 2005 01:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud opravdu nechcete taktovat, mohu doporucit MSI K8N Neo4 nebo Gigabyte. Super je i tento Abit a DFI, ale ty jsou hodne zamerene na OC. Asus bych bral az jmenovanymi deskami.
PS: jinak doporucuji projit i zahranicni recenze, aby jste si nemyslel, ze jsem na Asus nejak zasedly.....desky pro Intel dela Asus velmi dobre, ale pro AMD64 to proste neni ono.

guzii
guzii
Level Level
20. 3. 2005 23:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu se zamysli nad svojí kritikou. O/c je koníček, nic víc. Proč nazýváš něcich koníček jako nesmyslný, když se sám o/c nezabýváš?
To je tak samo jako když sportuješ? Proč sportovat? Vrcholovej sport spíš ubližuješ, tak proč se nesmyslně snažit?
Je tady prostě komunita lidí, která považuje o/c za "sport" a výsledky ostatných pro ně mají určitou cenu. To, že někdo sedí doma u pc a dělá pravý o/c - upraví si chlazení, udělá vmody atd. má podle mě hodně velkou hodnotu. Ten člověk si něco vytyčil a dosahuje toho. Uznávám, že nazývat o/c věci podobné CoreCell od MSI apod. je někde jinde, ale zkus se na to podívat trochu z nadhledem.

ace.
ace.
Level Level
17. 3. 2005 20:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi taky to tak dělate?První diskuze,poradně pokárat autora a pak hop na recenzi?? =))

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
17. 3. 2005 20:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vsak Abit ma to napajeni dostatecne predimenzovane, tedy na priklad ve srovani s Asus A8V-E to je snad o polovinu vice.

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
17. 3. 2005 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pretaktovani je na strane 5. Prosim, psal jsem to jiz jednou v teto diskuzi, doporucuji nejdrive cist a teprve nasledne se spatne ptat. Takto znehodnocujete celou recenzi :-(((

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
17. 3. 2005 13:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musite se na to podivat trochu jinak. Co treba pri pouziti chladice jako je Freezer 64....ten nefouka na napajeci mosfety a kondenzatory a uz jsem nekolikrat zjistil, ze nasledne dosahuji docela vysoke teploty. A jelikoz je Abit urcen primarne pro OC a podobne hratky, myslim si, ze aktivni chlazeni napajeci oblasti je na miste.

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
17. 3. 2005 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, zdovolenim, ale Asus nikdy. U recenze na Abit prece nemuzete rict, ze Asus je dobry na OC?! To je jina liga. Podobne, jako kdyby jste tvrdil, ze Octavka je lepsi nez M3!!

mad maxii
mad maxii
Level Level
17. 3. 2005 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neplati pri chlazeni "lednicka", jelikoz je tam vse "zamrzle", tak se pouzivaji daleko vyssi provozni hodnoty...

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
17. 3. 2005 09:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zde se omlouvam, recenzi mam uz napsanou, ale nakonec jsem prehodil datum vydani, takze recenze DFI bude v nejblizsi dobe. Kazdopadne si myslim, ze zamerenim je DFI jedinym souperem Abitu. Ostatni firmy se zameruji vice na klasicke zakazniky a nikoliv overclockery a powerusery.

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
17. 3. 2005 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MILY CTENARI, MAM ZAPNUTY CAPS LOCK SCHVALNE, ABY VAS TO TREBA TRKLO DO OCI. VSICHNI, KTERI NECTETE RECENZI A POTOM [censored] PLACATE NESMYSLY, SE NAD SEBOU ZAMYSLETE A NAPROSTO ODMITAM SE VAMI ZABYVAT. TEDA CTENARI JAKO:

mad maxII
Demon666
sisty
guzi

CO SI TO TREBA PRECIST??????????? MOC ME POTESI, KDYZ UZ SI DAM TU PRACI A SNAZIM SE NAPSAT PEKNOU RECENZI A POTOM ME ZACNETE PSAT PETICE OHLEDNE VECI, KTERE RECENZE OBSAHUJE A NA KTERE JSEM SE ROVNEZ ZAMERIL!!!

Vas [censored] autor.
Martin Stepanek

guzii
guzii
Level Level
17. 3. 2005 09:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Štěpánek Omlouvám se, nevšim jsem si, že jde o recenzi.

V tom případě. Chválím skvělou recenzi.

sisty
sisty
Level Level
17. 3. 2005 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Štěpánek sorry vdaka za supr recenzi

mad maxii
mad maxii
Level Level
17. 3. 2005 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Štěpánek Pekna recenze, velka omluva. Holt jsme se nadsenim nechali unest, doufam ze to impulzivni nadseni chapete(dal byh cizi ruku do ohne za to, ze ta tabulka tam predtim nebyla-(((, preci jen aby se prehlidli 4 lidi je uz maloucko divny).....

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
17. 3. 2005 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mad maxii A ja vam prisaham, ze tam byla. Jen jsem doplnil tu vetu, aby bylo jasne, ze se jedna o mnou namerene vysledky a nikoliv o vysledky z internetu.

mad maxii
mad maxii
Level Level
17. 3. 2005 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mad maxii Proto jsem psal na "cizi" ruku, nechtel jsem to zpochybnovat, jen mi to prislo divne. Ja Vam verim, jeste jednou VELKA OMLUVA...
Jen me ted napadlo: Driv jste u recenzi pojmenovavali kapitoly napr."pretaktovani a zaver", "bios a pretaktovani" atpdb., urcite by to predeslo trapnym a zbytecnym diskuzim...o:)

jesper
jesper
Level Level
17. 3. 2005 13:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mad maxii Čaf Martine,

tak už sklidni hormon, všetci sa ospravedlnili. Recenzia je super. Fakt sa ti v poslednej dobe darí robiť cool recenzie. Len nezaspi na vavrínoch. Ale šak to by som ťa zase hneď podpichol, keby si niečo spackal.

Tak sa drž...

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
17. 3. 2005 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mad maxii Omlouvam se vsem, ale hned po ranu me to trochu vyrazilo dech...

sisty
sisty
Level Level
17. 3. 2005 09:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Viem, ze to sem nepatri, ale mam doma procak PIII 933MHz PGA 370 a nechcem sa s nim rozlucit. Mohli by ste poradit nejaku dobru dosku pren ktora by podporovala aspon AGP 4x a ATA100 a ktoru by bolo mozne este dakde zohnat. Vdaka za tipy.

mad maxii
mad maxii
Level Level
17. 3. 2005 11:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sisty Zde:
http://www.extrapoint.cz/main.aspx?cls=ProductDetail&prt_id=&pro_id=2473
za 1400,- ti ho poslu, postovne v cene, dneska odpo tam jedu, zitra ho mas doma pokud budes vcas chtit...
Omluva autorovi, chci pomoci, ne vydelat...-(

sisty
sisty
Level Level
17. 3. 2005 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mad maxii som zo Slovenska

mad maxii
mad maxii
Level Level
17. 3. 2005 19:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mad maxii Zjistim co by to mohlo byt za problem a jake bude dopravne, jetli teda mate opravdu zajem...

sisty
sisty
Level Level
18. 3. 2005 06:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mad maxii zaujem by bol a nie som tak stary aby mi bolo potrebne vykat

mad maxii
mad maxii
Level Level
17. 3. 2005 09:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Souhlas s guzii. Koukejte tam doplnit alespon nejake vysledky nebo vas budem podezrivat ze TENTO kus(nebo hur, cela varka desek) s tim ma problemy...!!!
Vsichni kdo chcete aby SHW zverejnil OC teto desky vyjadrete svuj souhlas odpovedi na "petice OC".....

sisty
sisty
Level Level
17. 3. 2005 09:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mad maxii test OC

arny_71
arny_71
Level Level
17. 3. 2005 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mad maxii No me take prijde divne, kdyz u desky, kterou chvalite pro jeji urceni pro pretaktovani neprovedete zadny o/c. Byl by velky problem to zitra/pozitri doplnit?

arny_71
arny_71
Level Level
17. 3. 2005 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@arny_71 Hmm, sorry, ten jeden odstavecek skoro na konci jinak dobreho clanku jsem uplne prehledl ;)

vlask
vlask
Level Level
17. 3. 2005 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno tahle mne netahne, prisla mi konecne AX8 (KT890), takze dneska budu testovat. Zadne ventilatory u mosfetu, pasiv na chipsetu, pata+sata raid, klasicke rozlozeni. Uz se tesim. Tohle bych si nikdy nekoupil po zkusenostech s chladicem me NF7-S - pri recenzi je tichy, ale zkuste si to provozovat pul roku - a to nemluvim o tech dvou hruzach u mosfetu. Kdyz ventilatory, tak ty co si vyberu ja a kam chci ja.

guzii
guzii
Level Level
17. 3. 2005 08:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me spíš vadí o/c. Je to deska pro o/c, tak ptoč jste ho neudělali? Je mi jedno co je na internetu. Zajímá mě co se dováží,

heyhall_tempx1
heyhall_tempx1
Level Level
17. 3. 2005 07:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen by me zajimalo, proc sledovat u desky pro ultraoverclockery barvu desky, barvu ledek, hluk vetraku atd. Mam pocit, ze lidi kteri si taimhle zpusobem hrajou to ale fakt nezajima ...

Reklama
Reklama