Zpět na článek

Diskuze: Acer v prodeji notebooků předstihl Dell a je na druhé příčce

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

bkr
bkr
Level Level
7. 3. 2008 06:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pár jsem jich prodal. Pak jenom zajišťoval lidem reklamace, z nihž některé nebyly (jestli oprávněně záleží na technikovi Aceru) uznány. Takže pozor na ně, pokud chcete notebook používat a ne ho mít v servisu.

peter_cz
peter_cz
Level Level
6. 3. 2008 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Super, jen at se prodavaji, budou mi jich za rok az dva chodit desitky na opravu. Uz se tesim. :)

Marek Štelčík
Marek Štelčík
Level Level
6. 3. 2008 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já osobně Mám Acer Aspire, ted presne nevím model protože je na opravě ;-) (Core SOlo procik 1,7ghz, 1GB pameri,100GB disk..) a už tam je počtvrté na opravě (po třetí reklamaci jsem dostal zcela novej lepší).... přístup v servisu ma Acer vybornej, jen me odradila tato zkusenost od budouci koupe teto znacky...jinak souhlasim ze papirove cena/vykon maji vyborny...

Intri
Intri
Level Level
6. 3. 2008 23:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Marek Štelčík Servis Acer určitě výborný nemá, já u nich díky našemu vadnému obchodnímu zákoníku reklamoval svůj notebook 7x. Po 6. reklamaci mi dali po dlouhých debatách nový kus a ani se neobtěžovali ho otestovat, než mi ho dali, protože hned první test, co jsem na tom notebooku vůbec provedl, odhalil nepřehlédnutelné chyby. Tak jsem reklamoval po sedmé, kdy jen a pouze díky známosti u prodejce, kde jsem notebook koupil, mi vrátili peníze ( prodejce, nikoliv Acer, ten peníze za dva vadné notebooky, které mi dal, nikdy nevrátil ).

icecat
icecat
Level Level
7. 3. 2008 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intri Souhlasim. Acer nebrat! A servisni stredisko v Brne? Neco otresnyho! Ja reklamoval pda 4x a reklamoval bych ho i popate, kdyby mi ho mezitim nekdo neukradl:(

Marek Štelčík
Marek Štelčík
Level Level
7. 3. 2008 22:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intri No to bych řekl, že za to to servisní středisko u mě nemůže... :) já to dostkrat erklamovat a vzdy pak odeslo neco jinyho... :) třeba ted naposled odesla cela deska... :) naiopak me se libilo celkem rychly jednnai, ze treba za tejden sem uz mel zase notebook zpatky a treba půl roku fungoval :-)

Intri
Intri
Level Level
7. 3. 2008 23:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intri Což ovšem opět poukazuje na zcela nulovou kvalitu výrobků Aceru.

Puff
Puff
Level Level
8. 3. 2008 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intri Přesně. Cena by musela být o takových 10% nižší, aby odpovídala kvalitě a častým reklamacím. Jinak ale souhlasím i s tím, že vyšší řady ACERu jsou obvykle mnohem lepší než ty levnější.

Intri
Intri
Level Level
8. 3. 2008 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Intri Můj Acer samotný stál 32 tisíc Kč, v této cenové hladině si představuju střední třídu notebooků... Vrzal, byl měkký, méně výkonný, než by podle papírových parametrů měl být apod. Takto si "kvalitnější" notebook osobně nepředstavuji.

Marek Štelčík
Marek Štelčík
Level Level
6. 3. 2008 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ANo mátepravdu, chybu má ve své tabulce přímo společnost DisplaySearch, která průzkum prováděla... ;-)

Boguš
Boguš
Level Level
6. 3. 2008 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

.. Acery nebrat ......

... jenže pro BFU prostě Acer nejde nekoupit .... :(

Reklama
Reklama