Zpět na článek

Diskuze: Antec Fusion 430 pro elegantní HTPC

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

pravidelnycitatel
pravidelnycitatel
Level Level
15. 1. 2008 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Take stavim HTPC, mel bych par poznamek. Uvedomte si ze toto neni klasicka case k pc,ale ma zapadat designove k dalsim Hi-fi soustavam v obyvaku, takze kolecka hlasitosti je velmi dulezite co se tyka vzhledu. Dale bych pouzil nizko spotrebovy procesor AMD be 2400 a zakladni desku s ne jeste vydanym chipsetetm RS780,ktery bude mit plnou podoru hd videa,takze procesor nemusim byt tolik vykonny a nepotrebuji zadnou graf. kartu jenom tu ktera bude integrovana. A jako zdroj celkem PicoPSU, ktery je i na 150w coz by melo stacit a hlavne nezbira zadne misto,nehuci a ma velkou ucinnost.

cml11
cml11
Level Level
15. 1. 2008 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pravidelnycitatel I já jeden počítač tohoto typu vlastním a dovolil bych si v některých věcech nesouhlasit. K čemu chcete ovládací prvek který nemá žádnou rozumnou funkci? Když pominu, že málokdo chodí regulovat hlasitost ručně, protože od toho má dálkové ovládání, tak stejně nakonec sáhnete po ovládání hlasitosti na zesilovači, nikoli na počítači. Jinak by se vám mohlo snadno stát, že až přepnete jeho vstup jinam, tak dostanete pořádnou akustickou facku, která vás to rychle odnaučí:) Nízkospotřebová CPU určitě do HTPC patří, ale s nepotřebou výkonu je to dost relativní. Můj HTPC je postaven na ATI690G a když zkusím přehrát pár filmů v HD z MKV containeru, je BE2400 tak akorát, nic slabšího příliš nepadá v úvahu. Na všechno ostatní to CPU stačí levou zadní, ale tohle je momentálně úzké hrdlo. Jestli se časem dostaneme tak daleko, že tohle zvládne integrovaná grafika bez velké pomoci CPU, budu to jen kvitovat, zatím tomu tak není. PicoPSU je hezká myšlenka, ale 150W je bohužel i na HTPC prostě málo. Moje konfigurace je nadprůměrná snad jen počtem disků (3ks) a vhodný zdroj dle PSU kalkulátorů vychází na >280W.

pravidelnycitatel
pravidelnycitatel
Level Level
15. 1. 2008 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cml11 No protoze pocitam s nizkoenergetickym procesorem, 2.5" diskem a doufam ze ten novy chipset s int. grafikou utahne skoro sam full hd s pomoci procaku.
Ohledne te int. grafiky, ma dosahnout 130 bodu v HQV benchmarku (int. grafika), coz napr. 8800GT dostala pouze 100 bodu... Tak doufam ze by to mohlo stacit na 150W PikoPSU

cml11
cml11
Level Level
15. 1. 2008 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cml11 Tomu HW dekódování uvěřím až ho uvidím prakticky běžet. Na MKV jsem ho zatím neviděl běžet nikde:( Pokud to časem bude fungovat, potom opravdu odpadne potřeba výkonného procesoru.

pravidelnycitatel
pravidelnycitatel
Level Level
15. 1. 2008 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cml11 Uvidime, ma prijit v lednu. Jestli to nebude jak pisu, pujdu asi do zde zminovane core 2 45nm s vykonem 35w a kaslu na AMD ;)

cml11
cml11
Level Level
10. 1. 2008 09:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasné, Zalman je bohužel velmi drahý, nicméně je na něm dobře vidět jak by to tak asi tak mohlo vypadat. S výběrem jiného chladiče CPU samozřejmě souhlasím, osobně bych tam dal něco s vodorovným žebrováním úplně bez větráku, ale beru to tak, že to co bylo do casu na zkoušku instalováno nebyl zrovna HTPC hardware. Pochybuju, že si někdo soudný postaví HTPC na CPU s TDP přes 100W. Tady šlo asi spíš o to ukázat že se case dobře chladí pokud jsou volné výdechy těch dvou ventilátorů. Což se prokázalo dostatečně. Pokud má člověk dostatečně větraný prostor na jejich straně, tak je tohle hlavním plusem celé skříně.

mech13
mech13
Level Level
10. 1. 2008 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cml11 ad sestava: je to testovaci sestava pouzivana u vsch skrini, aby bylo mozne porovnat vysledky chladicich schopnosti skrini. nic vic, nic min. to ze ta bedna uchladila takovou nenazranou potvoru je jeji velmi dobra vizitka

cml11
cml11
Level Level
10. 1. 2008 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mech13 Souhlasím, taky jsem to tak pochopil.

cml11
cml11
Level Level
10. 1. 2008 06:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenzi HTPC case. Určitě téma které bude leckoho zajímat. Konkrétní skříň je opravdu zajímavá, nicméně z mého pohledu bych si dovolil přidat pár drobných nedostatků které na ní vidím. Prosím nekamenovat:)

Co se týče designu předního panelu, jehož vzhled mi osobně moc neimponuje, osobně bych měl výtku především v nemožnosti instalace čtečky paměťových karet. Dále bych preferoval skrytí konektorů na čele pod nějakou krytku a dovolil si trochu zpochybnit potřebu ovladače hlasitosti na čele skříně. Jelikož v PC nikdo zesilovač nemá a tak ho zpravidla ovládá jinde, samostatně, považuji tento ovládací prvek za nadbytečný.

Ve vnitřku už je to o poznání lepší, především díky dvěma 120mm ventilátorům. Jen bych možná preferoval jeden z nich na vršku skříně než oba na boku.Ne vždy je možná instalace s prostorem na boku.Řešení se samostatnou částí pro DVD a zdroj je sice zajímavé, nicméně ubírá prostor který mohl být využit lépe.Ukázkou toho jak lze udělat vnitřní uspořádání v obdobném prostoru budiž Zalman HD135 (full ATX, o dvě pozice pro disky víc, možnost odsávání vzduchu směrem vzhůru, příprava pro zdroj se 120mm ventilátorem).

Reklama
Reklama