Zpět na článek

Diskuze: Antec P180: minimalistický maximalista

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Holda29
Holda29
Level Level
11. 1. 2007 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, zajímala by me jedna vec. Mam vyse zminene komponenty a uvazuju o teto skrini, nevite jak to bude s delkou kabelu od zdroje? Docela se bojim, ze nevystaci

liborc
liborc
Level Level
28. 11. 2005 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja jsem si asi pred rokem koupil Antec P-160 v Anacompu (www.anacomp.cz), ale jak jsem se dival Antecy uz nemaji. Zkuste se jich zeptat, zda by ho nedovezli a za kolik.

who
who
Level Level
27. 11. 2005 19:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

musim rict te breeze se mi jevi jako cool, trochu jsem si ji upravil, protoze vzdycky neco nevyhovuje;)
je dost robustni a mohutna; tezka; coz se mi libi, design je prijatelnej (p180 je hezci)

je originalni, a je fakt ticha.
Problem vidim v uchyceni disku, mam 2x250GB Hitachi sata2, a jaksi se ozyvalo takove zvlastni huceni, vybrace

pokud se PC uspi, takze disky nebezi, je PC neslysitelne a to je krasne, to je pekne.

na cpu mam Thermalright XP-120 s nexusem Real Silent Case Fan, ten je i vespod, jak saje vzduch a i na zdroji.

grafika+chipset je pasiv. skrin jsem trochu vykostil, vyndal kastlik na dalsi 3,5" pozice a oba disky polozil na silny molitan na dno, pri dvou discich to je fuska, skoro se tam nevesly, ale zadarilo se, a o discich uz nevim.

I kdyz, chci uz dobu kdy disky nebudou, ale misto nich bude neco nemechanickeho a naprosto ticheho.

Uvital bych tady na sh recenzi teto skrine.

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
24. 11. 2005 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravim, co se tyce odpovedi na primou otazku, muzu rict, ze bych ihned menil za svuj Chieftec BX, ale stejne jako u nej bych udelal par uprav, jako hlavne vyseknuti mrizek - opravdu je nepotrebuji a o pomalobezny 120mm vetrak se tezko nekdo zrani. Ovsem za tu cenu bych se taky dlouho rozmyslel.

ad 1/ porad trpelive vysvetluji, ze o vyslednou teplotu grafiky, nebo cpu, nebo nb tady nejde. Zminena grafika uz neni nejnovejsi a take si sve zazila tak mozna chladic uz bude malinko 'vycvachtany' - ALE to se projevi i u dalsich skrini, kde bude teplota mozna horsi mozna lepsi - a o to jde, o porovnani... momentalne se chystam na test dalsi skrine od jineho vyrobce se stejnou sestavou, tak uvidime

ad 2/ souhlas, nikde si na prilis velkou teplotu pri low otackach nestezuju

ad 3/ o teploty v klidu mi neslo, to se uchladi, i kdyz strcite pocitac do supliku, zajimaly me hlavne vlastnosti skrine pri zatezi... krom toho jsem vysledky v klidu uvedl v nekterem z horejsich prispevku

ad 4/ snaha uchladit grafiku me nenutila k nicemu, jeji teploty byly porad v norme... vysoke otacky vetraku bych ozkousel v jakemkoliv pripade

ad 5,6,7/ neni v mych silach do casu nacpat 6 disku a take test teploty disku nebyl predmetem recenze... krome toho, takove chlazeni musi disky zchladit bez problemu...

ad 8/ souhlas

ad 9/ vas nazor, nevim

ad 11/ recenze nemuze reflektovat usili vynalozene vyrobcem, to je mi srdecne jedno, me zajima vysledny produkt... a jestli vyrobce chce testovat svoje vyrobky treba v kosmu, tak at, ale k hodnoceni to opravdu nic neprida
uvidime, jak na tom budou dalsi skrine, toto opravdu neni jedinecnost sama

ad 12/ vic informaci - jestli tim myslite zkusenosti ostatnich lidi, tak to opravdu neni vhodne kvuli objektivite (nebo spis minimalni subjektivite). Informace z jinych zdroju opravdu nebudu do recenze, nebo usudku zahrnovat. Jedna se o RECENZI, tedy vyjadreni vlastniho usudku, nazoru a postoje k vyrobku.

eraser
eraser
Level Level
23. 11. 2005 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaráža ma tvoj útok a hodnotenia, pričom si túto bedňu videl len na obrázku. Recenzia veľmi podrobne ukázala kvalitu vyhotovenia, montáže, vibrácií, pričom výsledky tichosti a teplôt beriem len informačne, nemá význam sa na tieto dve témy hádať. Ak mám záujem o vytvorenie veľmi tichého PC, no s výkonným chladením, musím uvažovať a investovať inak a toto nebolo zmyslom tejto recenzie.

Napr. si pozri môj článok, v ktorom hodnotím ekonomické a dve luxusné riešenia z hľadiska tichosti a chladenia.

http://eraser.wz.cz/pages/articles/silent-pc.html

eraser
eraser
Level Level
23. 11. 2005 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V recenzii mi chýba poznámka, že P180 nie je BTX-compatible, avšak bola na ten spôsob navrhnutá a po menších úpravách nebude pre výrobcu problém BTX verzie vyrábať.

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
23. 11. 2005 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vyjadrujete nepodlozeny nazor. Antec jsem nemusel ani slyset na plny vykon, ten jsem zapnul pouze u dvou hornich ventilatoru. Dolni jsem pri testovani teplot nechal byt, protoze o ten neslo. A muzu rict, ze sedet u takoveho casu by bylo utrpenim, ale to samozrejme u jakehokoliv jineho se dvema 12cm ventilatory na 2000RPM. A jestli to je takovy SPECIAL na ticho, muzete mi prozradit, proc tedy vyrobce nedal uzivateli moznost mrizky u ventilatoru alespon odejmout a dat si tam vlastni?

Jako vylepseni po hlukove strance se zde da 'pouze' mluvit o dobrem uchyceni disku (ale i to se se Silentmaxxem neda srovnat) a odhlucnene bocnice zapustene do plastu (to jsem, pravda, zapomnel podotknout). Ale kdyz uz takovy special, tak proc nebylo krome vyfuku vetraku lepe vyreseno treba i jejich uchyceni? Stacilo pouzit stejny mechanismus jako u disku a nestalo by to o moc vic nez ted.

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
23. 11. 2005 14:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, co jsem Vam udelal, ale kde berete presvedceni, ze case odsuzuji? Cetl jste vubec recenzi? Kde jsem odsuzoval nepritomnost zdroje?

Co se tyce hluku, opravdu mam netopyri usi a stejne jako vetsina ostatnich lidi dokazu posoudit, zda se hluk ventilatoru zvedl, kdyz jsem je zapnul z 0 na 1200RPM. Rozdil byl znatelny a nijak me v tom nerusil chladic chipsetu (ktery byl v te dobe mimochodem deskou zpomaleny). A nikde toto nehanim. Jen jsem rekl, ze s vlivem mrizek hluk stoupne. A vubec, otazka hluku je natolik individualni, ze je nemozne podat objektivni vysledek v ramci recenze.

Dale: vy pisete: "Vůbec jste nevzal do úvahy řadu drobných kontrukčních detailů, které výrobu i návrh evidentně prodražily - od sendvičového řešení nevibrujících bočnic po kvalitu uchycení disků."

a v recenzi stoji:"Obě šachty je možno po odšroubování zajišťujícího šroubku vyjmout, čímž odhalíme jejich uchycení. Od zbytku skříně je totiž dělí plastové kolejničky, rovněž napomáhající k omezení šíření vibrací. Způsobu uchycení disků tedy tleskám." znovu se ptam - cetl jste vubec recenzi?

ad sestava - vyskakovat si opravdu nemuzu a v textu jasne pisu, ze se jedna o sestavu na porovnani - bude naprosto stejna i v jinych skrinich, takze nejde o momentalni dosazene teploty - o ty pujde az v pristi recenzi skrine pri vysledku porovnani techto teplot

no a nakonec pisu v zaveru: "Antec P180 je velmi podařená skříň a je jasně vidět, že u jejího návrhu výrobce přemýšlel. Každý detail má své opodstatnění, i když mouchy se také najdou" a JASNE zduraznuji jeji vyhody jako Duraz na ticho a Dobre vyresene chlazeni

A na zaver par slov. Nejdrive mi vycitate, ze jsem si neprecetl diskuze a pak me zase chvalite, ze jsem z tech zdroju neopisoval. Dle me je povinnosti recenzenta popsat a otestovat vyrobek a vyjadrit nazor vychazejici z vlastnich zkusenosti. Hlavne z tech jsem vychazel a nemam potrebu se nechat ovlivnovat zkusenostmi jinych lidi, ktere ani neznam - to by asi nebylo moc profesionalni, co?

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
23. 11. 2005 12:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Diky za tip.

Ad Chieftec vs. Antec - pravda, pokud vime, ceho si vsimat, tak podobnost je vice nez nahodna.

Jan Vitek

DigitaldooM
DigitaldooM
Level Level
23. 11. 2005 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze je moc dobrá ale teda ten předmět k recenzi je přímo ubohej ... když se podívam na case v této cenové relaci napadá mě jestli ste si náhodou nepopletli cenu protože za tohle chtít takový prachy je zlodějina ... silně mi to připomíná EC :);) každopádně pokud ste chtěli uživatele varovat před touto case tak se vám to povedlo a já vám držim palce ;)

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
23. 11. 2005 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ad komponenty v klidu - teplota CPU se pohybovala okolo 30°C (cool'n'quiet), chipset 35°C a grafická karta 56°C. Tyto teploty jsem do testu nezarazoval proto, ze chci testovat skrine, jak zvladaji odvod tepla pri zatezi. V klidu vam teploty v norme udrzi kazda.

Co se tyce teplot HDD - teplotu bych mohl uvest, ovsem je nad slunce jasne, ze takovy nuceny prutok vzduchu od dvou 120mm ventilatoru v tunelu by nemel problem jakykoliv disk uchladit. Jina situace by byla, kdybych mel k dispozici 4 disky a ty pod zatezi v dolni sachte vyzkousel, bohuzel to neni mozne.

Jan Vitek

Martin Štěpánek
Martin Štěpánek
Level Level
23. 11. 2005 01:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím,
recenze je pekna, ale musim se pozastavit nad tim casem. Nemuzu si pomoct, ale za 4700kc mi to prijde predrazeny a blbe reseny. Pokud jsem z recenze dobre pochopil, je ta cena bez zdroje (a pokud tam je ten Man Power FSP300-60BT se kterým jste testovali, tak potom je to podobne, jako kdyby tam zdroj nedali). To uz si radsi priplatim za paradni Stacker nebo usetrim a vezmu Centurion, ktery vypada taky dobre, i kdyz treba uvnitr neni tak dobre reseny. U testovaneho casu se mi nelibi umisteni zdroje - tahani kabelu od zdroje. Taky se me vubec nezdaji teploty, ktere mate...tim narazim na divny tok vzduchu v case. Kdyz vezmu CPU, tak hodnoty okolo okolo 50 nejsou prilis dobre, zvlast, kdyz jste meli XP-90C, coz je super chladic. A nemluve o VGA, ktera se primo dusi ve vlastni stave....je videt, ze ta grafarna je chlazena uplne mizerne...a pritom to je obyc Club3D GF6600 (ta tolik nehreje, preci jsem ji sam pouzival).

No nic, jak rikam, recenze pekna, skrin desna a rozhodne bych ji nechtel snad ani zadarmo. Jeji vnitrni reseni me vubec nenadchlo a jsou i lepsi na trhu (Coolermaster, ThermalTake a dalsi).

Reklama
Reklama