Zpět na článek

Diskuze: ASUS NOVA P22 - multimediální trpaslík

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

RoPo
RoPo
Level Level
7. 2. 2008 11:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jaká je spotřeba tohoto minimalistického řešení? Celkem důležitá vlastnost u multimediálního PC - HTPC....
Proč autor neotestoval provoz alespoň s USB DVB-T tunerem, když provozoval MCE?
Jestliže se vám podaří získat dokovací stanici a ta bude mít HDMI, tak nezapomeňte otestovat u HDMI - HDCP, přenos audia přes HDMI, různá neprokládaná a prokládaná rozlišení. Nezapomeňte samozřejmě na spotřebu a nějaký ten fyzický tuner. Ne jen audio/video přes internet....

Jan Vítek
Jan Vítek
Level Level
7. 2. 2008 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RoPo Bohuzel ne vsechno je k dispozici, o dokovaci stanici nevime zatim nic, jen to, ze se pripravuje.

RoPo
RoPo
Level Level
7. 2. 2008 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Vítek Ale nějaký DVB-T tuner a hlavně spotřebu ve vypnutém stavu, v zapnutém klidovém stavu a při zátěži jste snad změřit mohli ne?

X-COM
X-COM
Level Level
7. 2. 2008 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

http://www.x-computers.eu/recenze/vsehochut/07-01-16reklamace-a-zakony/recenze.php

RiMr
RiMr
Level Level
7. 2. 2008 07:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestli je to totiž recenze HTPC, nebo se tomu chce aspoň blížit, tak teda nevím: je tam TV tuner nebo není, když tak jaký, když není tak jaký se tam dá "strčit" (PCI, PCI-E) a jak se tam dá strčit, jaké je vytížení při přehrávání videa, včetně toho ve vysokém rozlišení (1080p/i), jak chodí, nebo nechodí zvukový výstup, jak funguje "stand-by" režim a kolik pak počítač "žere"... Vůbec se mi zdá, že autor recenze s těmito zařízeními moc zkušeností nemá a sám nevěděl, co vlastně má recenzovat, viz "a k dispozici je také internetová televize. Tam najdete dva programy, z nichž jeden je hudební a druhý určen pro hráče počítačových her." A já bláhový jsem si naivně myslel, že si můžu naladit stanici jakou chci... No, přijde mi to jako taková Tesco recenze... Je mi líto, ale dnes já osobně dávám palec dolů :-(

Zumik
Zumik
Level Level
7. 2. 2008 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RiMr On je hlavně problém, že tenhle přístroj je taková spatlanina, až se to prakticky nedá použít vůbec na nic. Tak si pak něco takovýho recenzuj :o)

RiMr
RiMr
Level Level
7. 2. 2008 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik Hmmm, na tom něco bude. Tak pak by si možná recenzi zasloužilo spíš toto:
http://www.ab-com.cz/?cls=stoitem&stiid=19303
po různých šťouráních se v konfiguracích pro HTPC mi toto přišlo (a bylo uživateli, na rozdíl od vyložených skládaček, i doporučeno) jako prozatím pro mě nejvhodnější řešení.

RoPo
RoPo
Level Level
7. 2. 2008 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik Připočítejte cenu CPU, pamětí, HDD. Nezapomeňte na nějaký ten tuner, ale jen do PCI, protože NV C51PVG má raise kartu jed do PCI. Spotřebu tohoto HTPC odhaduji snad kolem 70W při provozu. A otázkou je zda integrované HDMI umí přenést i zvuk a má podporu HDCP.

RiMr
RiMr
Level Level
7. 2. 2008 14:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik No tak komponenty do toho přikoupím v klidu za cca 5000,- a pořád jsem cenově někde jinde (a mám tam tuner). HDCP nevím jestli MediaLive má, informace na webu jsou rozporuplné, ale po pravdě mě konkrétně toto moc netrápí :-) Spotřeba jestli bude 70W, tak by to bylo celkem fajn, to pro mě ale taky nehraje až takovou takovou roli jestli to má 50W, nebo 70W(šetřím jinde, např. jedna dvě úsporné žárovky mi ušetří víc a doma máme úsporné všechny), důležitější je pro mě spotřeba ve "spánku". Zvuk budu vyvádět optikou do věže, prostě pro mě to je tak akorát. A za ty peníze je to úplně zlaté (MSI MediaLive+CPU+HDD+RAM+DVB-T tuner cca 13 000 - 14 000,- vč dph).

RoPo
RoPo
Level Level
7. 2. 2008 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik Takže k těm 70-100W (reálně tak něco přes 100W) připočti ještě spotřebu věže. To může být dalších až 100W. Záleží co máš za receiver.
Proto vyžaduji u HDMI podporu HDCP a přenos HD audia do připojené plazmy/LCD panelu. Nativně to zatím umí jen ATI grafické karty 2xx0 a 3xx0 a nVidia to bude umět až v připravované 9x řadě . A to tak, že jen přivede audio ze základní desky ani nebude mít vlastní HD audio chip.

Idelání HTPC by mělo být dost výkonné a spotřebu co nejnižší. Řádově požaduji tak do 40-50W. Dvoujádrové mobilní CPU od Intelu, které se připravují vypadají nadějně.
Zatím jsou kandidáti cena/výkon CPU Celeron M4x0 s TDP 35W.

RiMr
RiMr
Level Level
7. 2. 2008 17:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik Jo ty nové CPU na 45 vypadají nadějně. Taky bych něco takového poskládal, mám takovou konfiguraci i poskládanou, ale se slušnou bednou (nechci aby to vypadalo jako počítač) je to finančně mnohem dál... A s tím HDMI ti rozumím a souhlasím, já konkrétně jsem si ale nekupoval drahou (relativně) sestavu na zvuk, abych ji měl vypnutou kvůli úspoře el. energie a poslouchal zvuk z TV. HTPC má u mě prostě nahradit klasickou TV, která díky kvalitě programové nabídky u mě slouží pouze ke sledování zpráv a hlavně přehrávání filmů. No, a tam má kvalitnější zvuk využití...

RoPo
RoPo
Level Level
7. 2. 2008 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zumik Souhlas....S HD ready nebo Full HD projektorem a plátnem to je paráda :)

cml11
cml11
Level Level
7. 2. 2008 06:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není to HTPC, notebook ani stolní PC. Je to takový elegantní hybrid mezi tím vším.

speedsnail
speedsnail
Level Level
7. 2. 2008 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za ty prachy se dá koupit celej notebook se srovnatelnym výkonem. Nevidim v tom žádnou výhru.

Reklama
Reklama