Zpět na článek

Diskuze: ATi Radeon X1900 vykazuje špatnou kvalitu obrazu

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Milan Šurkala
Milan Šurkala
SHW SHW
Operační systém: PC
Procesor: AMD
Grafická karta: NVIDIA
2. 2. 2006 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyz uz nejaka karta vyjde, mela by mit i odpovidajici drivery, nemyslite? O tom novinka je.

Ballnazzar
Ballnazzar
Level Level
31. 1. 2006 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je sice pekny ale ty se zase chovas jako zaryty fanousek NV tak v cem jsi lepsi nez on ?

tief
tief
Level Level
30. 1. 2006 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jakkoli Vám mohou připadat názory Radka Hulána zcestné či nevhodné, domnívám se, že na ně má právo. Za předpokladu, že zde nebude na nikoho útočit či se neslušně vyjadřovat, nevidím důvod, proč bychom mu měli bránit v přístupu.

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
30. 1. 2006 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To, co ukazujete, je výsledek jiného algoritmu pro SuperAA než používá nVidia pro SLI AA. Obraz je na ATi v tomto případě opravdu horší, ale není to úmyslné okrajování scény a už vůbec se nedá mluvit o nějakém odlehčení GPU co se týče výkonu. Spíš by mě zajímalo, jak by scéna vypadala v pohybu. Half-Life 2 je ale snad jediná hra, ve které funguje SuperAA takto špatně.

Zdeněk Kabát
Zdeněk Kabát
Level Level
29. 1. 2006 23:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nedíval jsem se na zdroj, ale vycházím z toho, že informace v článku jsou pravdivé. Konkrétně se podívejte na konec aktuality:

"Podle ATi je problém v shadow shaderu, který je odlišný oproti původnímu v Radeonech X1800, protože tento zahrnuje Fetch4 i 24-bit DST. Vzhledem k tomu, že podobný problém Radeon X1800 se stejnými ovladači nevykazuje, bude problém asi skutečně zde. ATi slíbila vše napravit v příštích ovladačích."

Takže ATi sama přiznala, že bude asi problém u nich. Druhá věc je, že 3DMark06 byl vyvíjen a testován nejvýše na Radeonech X1800, takže jestli se u nich chyba neprojevuje, nedával bych to za vinu FutureMarku. Pravdou je, že nVidia je na tom lépe (ne absolutně, ale rozdíly by měly být větší) a celkově to vypadá v 3DMarku06 na nějaké další pochyby, ale za tohle zjevně Futuremark nemůže a jestli to spraví nové Catalysty, bude to úplně jasné.

Reklama
Reklama