Galerie 3
Caustic Graphics chce přinést akceleraci raytracingu i do domácností
Aktualita Grafiky a hry Caustic Graphics

Caustic Graphics chce přinést akceleraci raytracingu i do domácností

Jan Vítek

Jan Vítek

Nová společnost Caustic Graphics oznámila průlom v akceleraci raytracingu, což je známý způsob vykreslování 3D scén schopný přinést realistický obraz. První generace technologie od Caustic má přinést 20násobnou akceleraci raytracingu (otázkou je v porovnání s čím) pro počítání 3D scén, vývoj her a rovněž pro spotřební produkty a automobilový průmysl. Druhá generace, jež se očekává na začátku příštího roku, má rychlost ještě zdesetinásobit. Caustic Graphics k tomu používá své algoritmy implementované v HW řešení. Uplatní se platforma CausticRT umožňující paralelní spolupráci CPU a GPU pro akcelerování raytracingu, jenž tak má být reálně využitelný i na domácích PC. Firma tedy spoléhá na kombinaci malého hardwarového akcelerátoru a speciálního software pro zajištění počítání obrazu v reálném čase. karta CausticOne Ve společnosti pracují bývalí zaměstnanci firem Autodesk, Apple, ATI, Intel a NVIDIA. Zakladatelé James McCombe, Luke Peterson a Ryan Salsbury pracovali všichni v Ap

Reklama

Nová společnost Caustic Graphics oznámila průlom v akceleraci raytracingu, což je známý způsob vykreslování 3D scén schopný přinést realistický obraz. První generace technologie od Caustic má přinést 20násobnou akceleraci raytracingu (otázkou je v porovnání s čím) pro počítání 3D scén, vývoj her a rovněž pro spotřební produkty a automobilový průmysl. Druhá generace, jež se očekává na začátku příštího roku, má rychlost ještě zdesetinásobit.

Caustic Graphics chce přinést akceleraci raytracingu i do domácností

Caustic Graphics k tomu používá své algoritmy implementované v HW řešení. Uplatní se platforma CausticRT umožňující paralelní spolupráci CPU a GPU pro akcelerování raytracingu, jenž tak má být reálně využitelný i na domácích PC. Firma tedy spoléhá na kombinaci malého hardwarového akcelerátoru a speciálního software pro zajištění počítání obrazu v reálném čase.

Caustic Graphics chce přinést akceleraci raytracingu i do domácností


karta CausticOne

Ve společnosti pracují bývalí zaměstnanci firem Autodesk, Apple, ATI, Intel a NVIDIA. Zakladatelé James McCombe, Luke Peterson a Ryan Salsbury pracovali všichni v Apple, kde byl McCombe vedoucím pracovníkem zabývajícím se systémem OpenGL. A my se můžeme těšit, jaká řešení na nás tito pánové vytáhnou.

Zdroj: TZ

Caustic Graphics


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama