Zpět na článek

Diskuze: Colin McRae Dirt 3: DirectX 11 a vyšší nároky na HW

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
14. 6. 2011 19:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opraveno. Dal jsem tam připomínku, že se jedná o DX10 kartu. Děkuji

Jeffo7777
Jeffo7777
Level Level
14. 6. 2011 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V 4. casti s nazvom "2560x1600 4xAA" mas graf, na ktorom su znazornene FPS, ale oznacenie grafu hovori, ze tie FPS patria k rozliseniu "1920x1200".

Juraj

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
14. 6. 2011 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jeffo7777 Díky popisek grafu opravíme. Hodnoty sedí.

Vagi
Vagi
Level Level
14. 6. 2011 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemáte v nejvyšším rozlišení 25x16 přehozenou HD6870 za HD6950? Nechce se mi věřit, že by byla HD6870 výkonnější, než HD6950 :-)

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
14. 6. 2011 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vagi Tak tohle není chyba, taky jsem koukal na drát ... zřejmě rozhoduje vyšší frekvence jádra než počet výpočetních jednotek. Není to úplně exostické zjištění, protože některé enginy to tak mají, ale je to asi stejně často jako když se stane, že X4 konkuruje Core i7:)

Vagi
Vagi
Level Level
14. 6. 2011 12:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Tak to teda čučím :-) Každopádně škálování AMD procesorů je taky zajímavé oproti Core i7. To je snad první hra, ve které se AMD výkonostně drží zuby nehty SB procsorů :-)

Reklama
Reklama