profile-image

petrstefek

Petr Štefek
Registrace 9. 6. 2005
ID 3857917732
Level
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Články

Audiolab Q-DAC: ořezaný M-DAC v akci

Audiolab Q-DAC: ořezaný M-DAC v akci

Audiolab si ve světě audia udělal velké jméno svým povedeným převodníkem M-DAC. Dnes se podíváme na cenově přístupnější novinku pod označením Q-DAC, která vychází ze základu dražšího převodníku M-DAC.

13. 12. 2013 00:00
2
Radeon R9 290X: Hawaii pod lupou

Radeon R9 290X: Hawaii pod lupou

Hawaii je po delší době zbrusu nové grafické jádro AMD, které budeme vídat v těch nejvýkonnějších grafických kartách tohoto výrobce. Novinky nejsou jen na úrovni GPU, ale ve fungování celé karty.

20. 11. 2013 00:00
2
Radeony R9/R7 200: novinky od AMD?

Radeony R9/R7 200: novinky od AMD?

AMD uvedlo některé nové modely Radeonů R7 a R9 série 200, takže je čas podívat se na to, co je vlastně u tohoto hardware nového. Máme zde několik novinek, kde asi nezajímavější je nové rozhraní Mantle pro propojení světa konzolí a PC.

24. 10. 2013 00:00
5

Komentáře

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
17. 12. 2013 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tvara Zdravím, omlouvám se za pozdní reakci, ale mám v těchto dnech napilno. Obávám se, že Váš NUMARK je zcela jiné zařízení než, které spadají do hledáčku našich testů. Testy probíhají obvykle v domácím prostředí nebo případně v poslechovém studiu. Myslím, že kvalita převodníku u tohoto zařízení bude naprosto dostatečná jeho určení. Samotný převodník ještě kvalitní zvuk nedělá. V tomto případě bych ovšem viděl jako limitní vždy související PA řetězec v daném místě.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
25. 10. 2013 09:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jivy Tak někteří už na něj přistoupili a nejsou to zrovna malí hráči. Podle mě by to mohlo fungovat. Navíc tahounem jsou konzole a ne PC, takže s AMD budou tak jako tak muset spolupracovat, protože v konozlích jsou GPU AMD.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
25. 10. 2013 09:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@olda79 Mantle ne ale to jejich API je prý Mantle velmi podobné ... alespoň podle Anandtechu a ten má celkem slušný přehled.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
11. 10. 2013 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Xaim Dobrý den, děkuji za reakci. Pokud se týká nových Radeonů, tak byly uvedeny tento týden a nejsou ještě dostupné ve většině e-shopů. Alza je třeba rychlá a dala je na stránky už včera a tvrdí, že jsou skladem. To samozřejmě je to problém, takže udělám revizi s ohledem na dané cenové skupiny ... problém všech podobných článků je, že když vám do toho vstoupí launch produktu a výrobce je skutečně dodá modely distributorům hned, tak je článek morálně zastaralý. Některé testy R9 280X jsou už na webu, ale zbytek myslím není ... nicméně jedná se o přeznačené karty s vyšší taktovací frekvencí pamětí, takže je možné snad jejich poměr ceny ku výkonu odhadnout. Vaše kritika tedy je oprávněná. Članek projde revizí.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
19. 9. 2013 11:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Naith_cz Zdravím, má ...opravím. Díky

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
17. 9. 2013 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@...No...Name... Je pravda, že v novém Nexusu od Google už není, což lecos naznačuje. Tegra 4 je ovšem lepší než předchozí generace, ale Nvidia příliš tlačí na to, aby byla nejrychlejší v benchmarcích a trošku zapomíná na reálné využití, kde ji Snapdragon 800 rozválcuje.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 6. 2013 14:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Naith_cz Také doufám ve výkonné tablety s plnohodnotnými Windows 8 ve slim balení a připojitelné periferie pro slušnou práci:)

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 6. 2013 14:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomogo ARM asi na nezajde jen tak ... Intel se Silvermontem nebude miláčkem asijských výrobců. Očekávám ovšem, že takový Apple by se o nějakou variantu pro své iPady mohl zajímat.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
28. 6. 2013 14:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za reakci ... kéž by byly všechny takové:)

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
27. 6. 2013 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je možné, ale Intel asi nechce úplně obsadit trh s low-cost produkty ... Silvermont u tabletů pod 6-7 tisíc zřejmě nikdy neuvidíme.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
27. 6. 2013 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kapa_193 Pozastavujete se nad tím, že Intel neintegroval eDRAM při současných 22nm?

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
20. 6. 2013 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kubino77 Zřejmě jsem opomenul zmínku o tom, že obě konzole budou mít 500GB vyměnitelný disk.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
17. 6. 2013 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Iron_Storm Jestli vás to pobavilo, tak je to super:) ... snad již brzy vyjde článek zabývající se výhradně PS4/Xbox One.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
13. 6. 2013 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sám jsem zvědav, co tam vymysleli, protože takto na papíře to není vůbec zajímavé. Pokud mají následující konzole vydržet více než 8 let, tak je zřejmé, že to nebude žádná hitparáda. Protože vývoj konzole něco stojí a je potřeba tlačit hardware zřejmě nemístně dolů ... vydělávají hry a nikoli hardware, takže se zřejmě rozhodli, že žádnou pecku neudělají a nebudou tratit na každém kusu prodané konzole jako tomu bylo u PS3 třeba.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
7. 5. 2013 10:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka je, do jaké míry je testování na 6 monitorech přínosem ... podle mého spíše zajímavostí, jelikož podobný "nesmysl" má doma na stole možná méně než jedno promile hráčů po celém světě natož u nás v ČR. Prozatím neplánuji nic většího než 2560x1600, což je ekvivalent 30" monitoru.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
3. 5. 2013 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Vždycky se uvádí to, co vypadá lépe ... kolega má v tabulce také poznačeno 2x256-bit. Pokud byste chtěl mít propustnost 700-800GB/s u Radeonu HD 7990 musel byste počkat na minimálně následující generaci. Z logiky věci se ta propustnost nemůže sčítat ... markeťák vám napíše a řekne cokoli, to neberte v potaz. Radeon HD 7990 jsou v podstatě dvě karty na jednom plošném spoji s vlastními hardwarovými zdroji fungují na CrossFire. U Radeonů ve dvou samostatných slotech také tyto propustnosti nesečtete. Jediné co je zdvojené jsou teoretické hodnoty fillrate, protože obě GPU zpracovávají stejnou scénu.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
2. 5. 2013 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hellghar Ano, jsem. Až budu mít kartu na test a zjistím něco jiného, tak to napíšu. Argumentuji výsledky testů v 2560x1600 a podobných rozlišeních. Podívejte se třeba na Anadtech, Crysis 3 jasná výhra Radeonu a Farcry 3 nebo BF3 výhra GTX 690. Údaje o propustnosti určitě upravovat nebudu, protože jsou správné ... nemám tady prostor vysvětlovat, jak pracuje dvoučipová karta, ale paměť se nesčítá u jednotlivých jader a propustnost se rovněž nenásobí dvěma. Každé jádro má k dispozici svou kapacitu paměti s identickými daty a rovněž sběrnici s danou propustností danou bitovou šířkou s ohledem na integrovaný řadič v jádru.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
3. 5. 2013 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Štefek Vždycky se uvádí to, co vypadá lépe ... kolega má v tabulce také poznačeno 2x256-bit. Pokud byste chtěl mít propustnost 700-800GB/s u Radeonu HD 7990 musel byste počkat na minimálně následující generaci. Z logiky věci se ta propustnost nemůže sčítat ... markeťák vám napíše a řekne cokoli, to neberte v potaz. Radeon HD 7990 jsou v podstatě dvě karty na jednom plošném spoji s vlastními hardwarovými zdroji fungují na CrossFire. U Radeonů ve dvou samostatných slotech také tyto propustnosti nesečtete. Jediné co je zdvojené jsou teoretické hodnoty fillrate, protože obě GPU zpracovávají stejnou scénu.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
7. 5. 2013 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@buchtak Jak už bylo řečeno, myslím, že v případě Gigabyte Radeonu HD 7790 je lépe sáhnout po 1GB verzi za cca 3250. GTX 660 i HD 7850 jsou už výkonnostně jinde.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
23. 3. 2013 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel Samozřejmě 13.1 ... jiné nejsou WHQL krom různých betaverzí

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
23. 3. 2013 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@M0RGAN Jak jsem napsal v recenzi, tak existují i lepší chladiče. Není rozhodně hrozný, ale vím, že někteří výrobci umí i lépe.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
23. 3. 2013 09:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KlinM Ano, už je to opraveno. Díky. Provozní slepota je strašná věc:)

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
23. 3. 2013 09:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, máte pravdu byly přehozené popisky. Už jsem to napravil. Díky

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
13. 8. 2013 00:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@xmarek No nesdělujete žádné novinky, ale budiž :) ... konstruktér M-DAC také jasně řekl, že žádné speciální drivery programovat nebudou a 24/96 je dostačující skrze USB (potažmo UAC1 ve Windows). Nemyslím si, že jitter je něco, co by tento DAC sráželo na kolena. Bez měření je to ten teorie. Nicméně, rozhodně netvrdím, že by nebylo lepší řešení ... třeba XMOS USB I2S je asi nejlepší řešení a standardem je už 32/384.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
15. 4. 2013 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Moje blbost ... máte pravdu ... spínané zdroje jdou ale ošetřit, aby nedocházelo při spínaní těch výkonových tranzistorů k vysoko frek. rušení, ne? Každopádně lineární zdroj je asi jistota.

Petr Štefek
Petr Štefek
Level Level
15. 4. 2013 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že spínaný ... z velkým nadšením se k tomuto DAC dodávají lenární zdroje třetích stran, které prý posunou vše dále. Ale krk za to nedám:).

Reklama
Reklama