Zpět na článek

Diskuze: Cyberpunk 2077 letos na jaře na trh nepřijde

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

kyo
kyo
Level Level
17. 1. 2020 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proč jen GFRTX ? Věřím, že v té době bude připravený raytracing i pro Radeony. Dost možná se odložení týká i tohoto faktu. Doom Eternity byl taky odložený (o rok) a teď, když se Vulkan naučil raytracing má vyjít. Neříkám, že se čekalo jen na raytracing, ale asi taky.

mareknr
mareknr
Level Level
19. 1. 2020 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kyo Nie je žiadny RayTracing pre GeForce a RayTracing pre Radeony. V tej hre bude určite RT zapracovaný cez DXR (ako aj u všetkých ostatných doteraz) a keď budú mať podporu DXR aj Radeony v dostatočnom predstihu, tak bude hra vyladena aj na nich. Ľudia neverte bludom, ktoré šíria takí ako Stach. RTX nie je žiadne na kolene zbuchane riešenie od NV na akceleráciu RT. Je to HW podpora na akceleráciu RT, ku ktorej sa bude pristupovať štandardizovaným rozhraním ako je DXR alebo rozšírenia pre Vulkán (ktoré inak tiež pripravila NV, Vulkán sa podporu pre RT nenaučil z ničoho nic).

kyo
kyo
Level Level
19. 1. 2020 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Podle toho, co píšeš, by tedy v okamžiku, kdy vyjde raytracing hw od AMD+ovladače měly hry, co raytracingové efekty podporují už nyní, běhat i na Radeonech, jelikož implementace je transparetní. Tak to myslíš ?

mareknr
mareknr
Level Level
19. 1. 2020 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mareknr Také jednoduché to nie je. Aktuálne neexistujú GPU od AMD s podporou DXR, takže hry využívajúce toto API sa optimalizujú na Turing. A ja netuším ako bude vyzerať implementácia tohto rozhrania zo strany AMD. Takže čo pôjde alebo nepôjde sa teraz nedá povedať. Každopádne by to nemal byť problém keďže NV cez SW vrstvu DXR v ovládačoch doplnila jeho podporu aj pre Pascal grafiky, ktoré DXR nemajú zimplementovany na HW úrovni. Keby malo AMD zimplementovanu svoju časť v ovládačoch, išlo by to aj na ich grafikách rovnako ako na Pascaloch. Fakt je proste ten, že NVIDIA nemá nejaké svoje vlastné API na RT, ale normálne využíva štandard v podobe DXR resp. tomu zodpovedajúce rozšírenia Vulkánu. Keď bude mať taký HW aj AMD, budú sa hry optimalizovať aj na ne. NV proste AMD predbehla v tomto zhruba o 2 roky.

jardadoma
jardadoma
Level Level
17. 1. 2020 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně, nečekám od toho žádnou převratnou hru. Ale třeba mile překvapí.

peteb
peteb
Level Level
19. 1. 2020 11:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jardadoma Naštěstí si nedávným narovnáním vztahu s Andrejem Sapkowskim usnadnili možnost návratu do Wïtcher universa. Snad je případný (ne)úspěch CP2077 nevyčerpá natolik, že by jim na to nezbyly síly. Se seriálem Netflixu produkujícím další potenciální zákazníky by byla škoda toho nevyužít.

Reklama
Reklama